کاروان اعزامی به ششمین دوره بازی‌های جهانی ورزش‌های کارگری در میان استقبال سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک، مدیران کمیته و دیگر مسئولان ورزشی بامداد امروز وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، کاروان اعزامی به ششمین دوره بازی‌های جهانی ورزش‌های کارگری در میان استقبال سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک، مدیران کمیته و دیگر مسئولان ورزشی بامداد امروز وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شد.

کاروان ورزشی کارگران کشور متشکل از ۱۴۰ نفر ورزشکار، مربی و سرپرست در قالب ۱۶ تیم و در ۹ رشته ورزشی در ششمین دوره بازی‌های جهانی موفق به کسب ۶۱ مدال طلا، ۴۸ مدال نقره و ۲۹ مدال گردید.

مراسم استقبال که با حضور کیکاوس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته، مدیران کمیته و وزارت ورزش و مسئولان فدراسیون کارگری برگزار شد کیکاوس سعیدی ضمن تقدیر از کاروان اعزامی ابراز داشت:کاروان ورزشی کارگران در حالی راهی رقابت‌های جهانی شده بود که این سومین تجربه جهانی آن‌ها بود، ولی با درایت و برنامه ریزی خوبی که فدراسیون داشت و تلاش وافر کادر فنی و ملی پوشان بخوبی توانستند در کسب مدال و عنوان‌های ارزشمند حتی رکورد شکنی کرده و بار‌ها و بار‌ها پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز در آوردند که بسیار قابل توجه و تقدیر است.


بیشتر بخوانید:

عذرخواهی رئیس فدراسیون جهانی کارگری از ایران

امیر حسینی: به مدال آوری جودو در لتونی امید زیادی داریم/ کاروان کارگران در 2 گروه عازم مسابقات جهانی می شود

اقدام شایسته بانوی جودوکار کشورمان در مسابقات کارگران جهان


انتهای پیام/

آخرین اخبار از کمیته ملی المپیک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار