رئیس کمیته ملی المپیک گفت: سالن استاد فارسی نیاز به نوسازی داشت و از همه افرادی که در این رابطه به ما کمک کردند تشکر می کنم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از کمیته ملی المپیک، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم افتتاح سالن همایش‌های بین المللی استاد فارسی در آکادمی ملی المپیک اظهار  داشت: با وزیر ورزش و جوانان  تصمیم گرفتیم موزه ورزش را راه اندازی کنیم که در ماه مبارک رمضان آن را افتتاح و تقدیم ملت ایران و جامعه ورزش کردیم.

او در ادامه افزود: سالن استاد فارسی نیاز جدی به نوسازی و بهسازی داشت لذا از همکاران خود در کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک تشکر می‌کنم که خیلی زحمت کشیدند. از همه عزیرانی که شبانه روز کار کردند تا سالنی در شان جامعه ورزش داشته باشیم تشکر می‌کنم. این سالن امروز متعلق است به جامعه ورزش است. این سالن که در واقع قسمت اعظم آن نوسازی شده است تا مایه مباهات جامعه ورزش شود. همچنین در نظر داریم این روند نوسازی و بهسازی را در سایر سالن‌های آکادمی انجام دهیم تا در خدمت جامعه ورزش کشور باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به تراکم اردویی و تمرینی تمام ظرفیت خوابگاه، سالن‌ها و دیگر امکانات، میزبانی میهمانان خارجی را کاهش داده و تمام امکانات آکادمی را در اختیار ورزشکاران و فدراسیون‌ها قرار می‌دهیم.


بیشتر بخوانید:

افتتاح ساختمان جدید کمیته بین المللی المپیک با حضور صالحی امیری

موزه ملی ورزش با حضور صالحی‌امیری و جهانگیری افتتاح شد

فاز دوم تکمیل موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک آغاز شد


انتهای پیام/

اظهارات صالحی امیری در مراسم افتتاح سالن همایش‌های بین المللی استاد فارسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار