مدیرکل صدا و سیمای زنجان گفت:یکی از اهداف مهم رسانه استانی توسعه ورزش‌های همگانی است.

یکی از اهداف مهم رسانه استانی توسعه ورزش‌های همگانی استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با توجه به برگزاری مسابقات بین المللی بسکتبال در زنجان ، مدیرکل ورزش و جوانان استان در صداوسیما حضور یافته و با مدیرکل مرکز در این خصوص دیدار کرد .
 
مدیرکل  صدا و سیمای زنجان  در این دیدار با بیان این مطلب که بیشترمردم ازطریق برنامه‌های صدا و سیما، با ورزش ارتباط برقرارمی کنند تصریح کرد: یکی از اهداف مهم رسانه استانی توسعه ورزش‌های همگانی به دلیل تاثیر مثبت آن در زندگی فردی و اجتماعی و سلامت عمومی جامعه است.

 لطیفی با اشاره به اهتمام ویژه رسانه استانی به موضوع ورزش گفت: برگزاری مسابقات ورزشی کشوری و بین المللی در استان قطعا خیر و برکات فراوانی برای استان خواهد داشت و صداوسیما آمادگی دارد تا مسابقات بین المللی بسکتبال را پوشش دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم با تقدیر از توجه رسانه استانی به مقوله ورزش از برگزاری مسابقات بین‌المللی بسکتبال، بعنوان تورنمنت و رویداد بین‌المللی مهم در تاریخ ورزش استان یاد کرد.

 خلیلی پخش این مسابقات را از شبکه‌های سراسری در راستای معرفی توانمندی‌های استان مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: علاوه بر اهداف فرهنگی، مسائل اجتماعی نیز به نحوی در برگزاری این رویداد دخیل بوده و با توجه به شرایط حاکم بر منطقه، عنوان جام دوستی برای این مسابقات انتخاب شده است.

وی خاطرنشان کرد: سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد، محل برگزاری مسابقات از هر حیث، آماده برگزاری مسابقات است و مجموعه ورزش استان به جهت برنامه ریزی رسانه استانی برای پوشش مناسب خبری و تصویری این رویداد بین المللی بصورت ویژه قدردانی می‌نماید. 
 
انتهای پیام/ن
 
 

اهتمام ویژه رسانه استانی به موضوع ورزش

 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.