منوچهر فخری گفت: استانداری آمادگی کامل در تامین اعتبار بازسازی منازل مسکونی آسیب دیده روستای حسین آباد کالپوش را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار سمنان با اشاره به مشکلات رانش زمین در حسین آباد کالپوش گفت: بر حسب مشکلات اساسی منطقه، در حال حاضر با دستور استاندار سمنان رفع مشکلات در رأس تمام برنامه‌های استان قرار دارد.

وی  با یان اینکه دولت آمادگی کامل در کمک رسانی به این روستا را دارد، افزود: مشکل که وجود دارد درباره زمین است که در این راستا نیز بنیاد مسکن متعهد شده تا مشکل آن را حل کند.

معاون استاندار سمنان در خصوص جانمایی ۲ زمین برای جابجایی روستای حسین آباد کالپوش بیان کرد: یک زمین ۶۴ هکتاری جنب سد و یک زمین ۱۲ هکتاری درون روستای حسین آباد وجود دارد که می‌تواند برای انتقال خانه‌های تخریبی مورد استفاده قرار گیرد، اما باید ابتدا آزمایش‌های ژئوفیزیک و جغرافیایی آن صورت گیرد که در صورت جواب قطعی، کار انتقال خانه‌ها صورت می‌گیرد.

وی همچنین ابراز داشت: در حوزه راه نیز باید گفت با توجه به بحرانی بودن وضعیت، راه و شهرسازی یک و نیم کیلومتر راه را موفق به بهسازی شده و تردد در آن صورت می‌گیرد، اما این راه باید تکمیل شود.

فخری درباره ارتقای زیرساخت‌های میامی نیز تاکید داشت: این شهرستان تازه تاسیس با کمبود‌های قابل توجه هنوز نتوانسته شاخص‌هایی که ارتقای یک شهر و یک شهرستان نیاز دارد را به دست آورد که این امر تلاش مضاعف فرماندار، شهردار و غیره را می‌طلبد لذا یکی از راهکار‌های ما برای رفع این مشکل استقرار کامل ادارات است همچنین ادارات کنونی هم بعضاً وضعیت خوبی ندارند.

معاون امور عمرانی استاندار سمنان  با اشاره به اینکه  نبود ادارات در میامی  و عدم جانمایی درست و ساختمان‌های نامناسب ادارات موجود از مشکل بزرگ  میامی است گفت:  اصلاح این موضوع ابتدا باید از خود فرمانداری آغاز شود چرا که شرایط مناسبی ندارد لذا اعتبارات لازم برای ایجاد ساختمان جدید تأمین و تا تیرماه ۹۹ ساخته و به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام / م

نبود ادارات در میامی مشکل شهرستان میامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.