سرنخ‌هایی جدید از نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2

در حالی که هنوز عرضه نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 توسط استودیو راک‌استار تائید نشده است، برخی نشانه‌ها از برنامه راک‌استار برای عرضه این نسخه خبر می‌دهد.

سرنخ‌هایی جدید از نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی ویدئویی Red Dead Redemption 2 جدیدترین اثر استودیو راک‌استار همانطور که پیش‌بینی می‌شد پس از عرضه در اکتبر سال ۲۰۱۸، به سرعت در سراسر جهان در نسخه‌های بالا به‌فروش رفت و به یکی از محبوب‌ترین عناوین سال‌های اخیر حوزه بازی‌های ویدئویی تبدیل شد. این عنوان با گرافیک چشم‌نواز، روایت داستان عالی و قابلیت‌های پرشمار در گیم‌پلی به زودی توانست نظر مثبت کارشناسان را به خود جلب کند و حالا از Red Dead Redemption 2 به عنوان یکی از برترین بازی‌های تاریخ یاد می‌شود.

این بازی در حال حاضر تنها برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شده و تعداد زیادی از طرفداران بازی‌های ویدئویی با رایانه‌های شخصی خود به انتظار انتشار نسخه PC این بازی نشسته اند. واقعیت آن است که پلی‌استیشن ۴ پرو و ایک‌باکس وان ایکس هردو این بازی را در حالت 4K به نمایش می‌گذارند، اما با این وجود سخت‌افزار کنسول‌های بازی محدود بوده و برای اجرای یک عنوان در بالاترین حد ممکن باید به سراغ رایانه‌های قدرتمند گیمینگ با جدید‌ترین سخت‌افزار‌های موجود بازار بروید. این خود هم برای دارندگان رایانه‌ای شخصی قدرتمند و هم طرفداران کنسول‌های بازی جذاب خواهد بود که موتور گرافیکی راک‌استار در بالاترین حد خود در بازی Red Dead Redemption 2 چه عملکردی رابه نمایش می‌گذارد. اما آیا این عنوان برای رایانه‌ای شخصی عرضه می‌شود؟

سرنخ‌هایی جدید از نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2

سرنخ‌هایی جدید از نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2

اولین نشانه‌های از نسخه PC جدیدترین عنوان راک‌استار

شایعات در مورد نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 از همان زمان عرضه مطرح بود، یکی از فروشگاه‌های آنلاین بازی در همان زمان تاریخ عرضه این نسخه را ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ بیان کرد، چندی بعد یکی از کارمندان راک‌استار به نسخه PC این بازی اشاره کرد. اما در جدیدترین مورد یکی از کاربران توئیتر به کد منبع در Social Club راک‌استار برخورده که حاوی نشانه‌هایی از نسخه PC این بازی است. در این کد عبارت "RDR2_PC_Accomplishments" احتمالا به نسخه رایانه‌های شخی این بازی اشاره دارد که در آینده‌ای نزدیک عرضه می‌شود. در زمان انتشار بازی GTA V نیز چنین تصاویر و نشانه‌هایی از طرف کاربران منتشر می‌شد و سرانجام پس از شش ماه از عرضه نسخه کنسول این بازی، GTA V برای رایانه‌ای شخصی نیز منتشر شد.

سرنخ‌هایی جدید از نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2

در هر صورت این اتفاق می‌تواند برای دارندگان رایانه‌های شخصی گیمینگ امیدوار کننده باشد، احتمال می‌رود تا پایان سال ۲۰۱۹ یا در سال میلادی آینده نسخه PC این بازی منتشر شود، تماشا عملکرد گرافیکی بازی Red Dead Redemption 2 برای تمامی طرفداران بازی‌های ویدئویی جذاب خواهد بود.


بیشتر بخوانید:بازی PES 2019 از عناوین رایگان PS plus حذف شد 


انتهای پیام/

سرنخ‌هایی جدید از بازی Red Dead Redemption 2

برچسب ها: فناوری ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار