شهرداری یکی از بازوان مجموعه مدیریتی در توسعه عمران شهربابک است

فرماندار شهربابک گفت: ضروری است که شهرداری و شورای اسلامی شهر شهربابک با همفکری و ارائه راهکار‌ها در حوزه عمران به اداره شهر کمک کنند.

شهرداری یکی از بازوان مجموعه مدیریتی در توسعه عمران شهربابک استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید قائینی فرماندار شهربابک در دیدار با کارکنان شهرداری شهربابک به مناسبت گرامیداشت روز ملی شهرداری و دهیاری، شهرداری را یکی از بازوان مجموعه مدیریتی شهرستان در توسعه عمران شهربابک دانست و گفت: نوع نگاه بنده نسبت به شوراها این است که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در شهر و روستا، یک بازوی توانمند برای توسعه آن مجموعه می‌باشد.

وی با اشاره به وضعیت نابسامان ورودی شهر گفت: وجود دالان در ورودی شهرستان در شان مردم شهربابک نبوده و باید با ارائه طرحی مناسب از سوی شورا و شهرداری شهر شهربابک با همکاری راهداری وحمل نقل اصلاح شود.

فرماندار شهربابک افزود: باید برای توسعه شهر شهربابک دست به دست هم داده و از افرادی که رویکرد و دیدگاه توسعه گرا دارند، استفاده نمود.

وی یادآورشد: با توجه به اینکه شهربابک یک شهرستان در حال توسعه است نیاز مبرم به یک فرودگاه داشته و لذا باید رایزنی برای گرفتن مجوز احداث فرودگاه در شهربابک در اسرع وقت در دستور کار مسئولان شهرستان قرار گیرد.

قائینی با اشاره به نقش مهم شورا‌ها در توسعه شهرستان افزود: تکیه کردن به منتخب مردم، تکیه کردن به خود مردم است.

فرماندار شهربابک، شهرداری را عامل آبادانی و یا تخریب یک شهر دانست و تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر شهربابک باید با همفکری و ارائه راهکار‌ها و پیشنهادات در حوزه عمران و آبادانی به شهر شهربابک کمک کنند.

وی افزود: بنده هر کاری را که در جهت منافع مردم باشد به شدت حمایت کرده  و پیگیر هستم.

قائینی تصریح کرد: مسئولین به ویژه شورا‌ها و شهرداری‌ها با همدلی، همزبانی و دیدگاه‌های یکسان و به دور از رویا پردازی می‌توانند شهرستان را آباد کنند.

وی با تاکید به اینکه مسئولان باید با مردم صادق بوده و از وعده‌های دروغین بپرهیزند، بیان داشت: بنده مدیری که هدفش خدمت به مردم باشد دوست خود دانسته و اگر منافع مردم را زیر پا بگذارد دشمن من خواهد بود.

قائینی در جمع اعضای شورای شهر شهربابک و پرسنل شهرداری شهربابک اظهار داشت: فکر و ایده از سمت شما و کمک برای اجرای آن‌ها با بنده خواهد بود.

انتهای پیام/ح

شهربابک نیازمند توسعه است

برچسب ها: توسعه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار