رفع مشکلات بیش از ۶۰ پروژه سرمایه‌گذاری در مشهد

در شورای پنجم تلاش کردیم زمینه‌های متعددی که برای سرمایه‌گذاری نیاز است، شناسایی کرده و رویکرد‌های جدید را تعیین کنیم.

رفع مشکلات بیش از ۶۰ پروژه سرمایه‌گذاری در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد نوروزی رییس کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد گفت: شورای پنجم در اولین قدم برای جذب سرمایه‌گذار تلاش کرد و کوشید تا اعتمادسازی کند و حل مسائل و مشکلات بر زمین مانده را در دستور کار قرار داد.

وی تصریح کرد: در این راستا، مشکلات بیش از ۶۰ پروژه در اطراف حرم مطهر و در سطح شهر، مرتفع شد و پروژه‌های متوقف شده به گردونه فعالیت بازگشت و اعتمادسازی در شهر شکل گرفت.

رییس کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد با اشاره به تغییر رویکرد شورا در حوزه جذب سرمایه‌گذار، گفت: در شورای پنجم تلاش کردیم زمینه‌های متعددی که برای سرمایه‌گذاری نیاز است، شناسایی کرده و رویکرد‌های جدید را تعیین کنیم.

نوروزی با تاکید بر اینکه در کنار مضجع منور رضوی پتانسیل‌های دیگری برای جذب مسافر و زائر وجود دارد، افزود: آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی یکی از این جاذبه‌ها است و می‌تواند یکی از کانون‌های بزرگ جذب فارسی زبانان باشد. این در حالی است که به پتانسیل حضور علاقمندان به زبان فارسی در مشهد کمتر توجه شده است.

رییس کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه در برخی مناطق شهر با کمبود خدمات مواجه‌ایم، گفت: پس برای انتقال سرمایه‌ها به سمت مناطق کم برخوردار شهر، طرحی را با عنوان رونق بخشی در شورای شهر گذراندیم تا از سرمایه‌گذاری برای ایجاد مجموعه‌های مختلف که در شهر به وجود آن‌ها نیاز است، حمایت کنیم.


وی ادامه داد: همچنین تلاش شد متناسب با نیاز سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته، امتیازاتی برای آنان در نظرگرفته شود تا پروژه‌های سطح شهر، به نسبت پروژه‌های اطراف حرم مطهر اقتصادی‌تر گردد.

 

انتهای پیام//ف.ص

 

تغییر رویکرد شورای شهرمشهد به منظور جذب سرمایه گذار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار