جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان زابل از دستگیری سارق حرفه‌ای کابل‌های برق و کشف ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا میرشکاری جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان زابل در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  در پی گزارش ۲ فقره سرقت کابل‌های برق در حاشیه شهر زابل، ماموران کلانتری ۱۱ موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با بررسی جغرافایی زمانی و مکانی سرقت ها، گشت‌های هدفمندی را آغاز کردند.

سرهنگ میرشکاری بیان داشت: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه شب گذشته یکی از تیم‌های کلانتری ۱۱ هنگام گشت زنی در خیابان رسالت مردی جوان را در حال بریدن کابل‌های برق مشاهده و او را در اقدامی غافلگیرانه قبل از فرار از محل دستگیر کردند.

جانشین انتظامی شهرستان زابل داشت: متهم ۳۲ ساله دستگیر شده در بازجویی‌های فنی پلیس به ۵ فقره سرقت کابل‌های برق در خیابان‌های رسالت، شهید میرحسینی و افشاری سیستانی زابل با همدستی دوست ۳۵ ساله اش اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری همدست متهم عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲۵ کیلو سیم مسی، یک دستگاه قیچی سیم چین و مقادیر زیادی انواع کابل برق بریده شده کشف کردند.

سرهنگ میرشکاری با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در این خصوص را طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارق در زابل

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار