در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ضمن دستگیری ۸ سارق به عنف و مسلح در شهر‌های زاهدان، سراوان و خاش ۱۲ فقره انواع سرقت کشف شد.

دستگیری سارقان مسلح با ۱۲ فقره سرقتسردار احمد طاهری جانشین انتظامی استان  سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به عنف در سطح استان ۸ سارق مسلح تحت تعقیب مقامات قضائی را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با کنترل نامحسوس متهمان و هماهنگی لازم قضائی در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در شهر‌های زاهدان، سراوان و خاش ۸ سارق به عنف و مسلح را دستگیر و از مخفیگاه آن‌ها مقادیری مسلح مهمات کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه ۳ دستگاه خودرو سواری، ۴ دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد و طلای مسروقه کشف و متهمان در بازجوئی‌های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به ۲ فقره سرقت مسلحانه مغازه و منزل، ۳ فقره سرقت مسلحانه خودرو، ۶ فقره سرقت تلفن همراه و یک فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه کاهش جرایم خشن و سرقت‌های مسلحانه اولویت مهم پلیس استان در جهت ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان است، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ع

دستگیری هشت سارق مسلح در سیستان وبلوچستان 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار