کاردار آمریکا در دوحه گفت: در دیدر ترامپ و امیر قطر موضوعات مهمی از جمله پرونده ایران مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

کاردار آمریکا در دوحه: سفر امیر قطر از واشنگتن مهم است/پرونده ایران در رأس دستور کار نشست با ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «ویلیام گرانت» کارد آمریکا در دوحه تأکید کرد دیدار «تمیم بن حمد آل ثانی»، امیر قطر با «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا بسیار مهم است. او افزود دو طرف در این دیدار موضوعات مهمی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند که پرونده ایران در رأس آنها قرار دارد.

ویلیام گرانت درباره مذاکرات در زمینه تنش‌های فعلی بین ایران و آمریکا گفت: «من معتقدم که این موضوع در رأس مذاکرات دو جانبه قرار دارد، ما با تمام کشورهای منطقه در ارتباط دائم هستیم تا بر اهتمام و شرح راهبرد و هماهنگی مواضع خود تأکید کنیم».

ویلیام گرانت، ضمن تکرار ادعاهای بی‌اساس مقامات واشنگتن علیه کشورمان، گفت: «موضع ما در قبال ایران با مسئولان بلندپایه در واشنگتن به صراحت بررسی شده و هدف ما این است که فعالیت های خطرناک ایران در منطقه و جهان متوقف شود».

کاردار امریکا در ارتباط با امکان حل بحران با ایران مدعی شد: «این ممکن است و به اقداماتی از سوی ایرن بستگی دارد که تاکنون انجام نداده است. ما از طریق دیپلماتیک به شدت درتلاش هستیم تا ایران از اقدامات مخرب خود دست بردارد!»

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، قطر ، امریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار