مدیرکل دفتر امور شهری استانداری بوشهر گفت: ۷۰ درصد بودجه شهرداری‌های استان از محل ارزش افزوده تأمین شده است.

۷۰ درصد بودجه شهرداری‌های استان بوشهر از محل ارزش افزوده تأمین شده استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید بردستانی در گردهمایی شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان دشتی افزود: کل اعتبارات ارزش افزوده که به حساب شهرداری‌های استان وارد شده ۴۴۸ میلیارد تومان بوده که ۷۰ درصد بودجه شهرداری‌های استان است.

وی با بیان اینکه مسائل توسعه اولویت اول در هر نقطه شهر و روستا است، بیان کرد: شهرداران و دهیاران مطالعات پسماند را جدی بگیرند و نسبت به شناسایی نقاط آسیب پذیر اهتمام جدی داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری بوشهر با اشاره به اینکه مطالعات بحران در شهر‌ها و روستا‌ها صورت بگیرد، اظهار داشت: مشکلات کلان در حوزه آب، اشتغال، سرمایه گذاری شناسایی شود.

بردستانی تصریح کرد: شهرداران و دهیاران نباید تنها به مسائل عمرانی توجه کنند بلکه باید بخشی از اعتبارات در زمینه سرمایه گذاری در سطح شهر‌ها و روستا‌ها انجام دهند.

وی تصریح کرد: شهرداری‌ها در حوزه برنامه‌ریزی و توسعه برنامه ریزی داشته باشد و در حوزه داخلی نیز شهرداران دانش محور باشند.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری بوشهر در ادامه با بیان اینکه باید اولویت شهرداری‌ها برنامه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری باشد، گفت: شهرداران نسبت به اجرای طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زا اهتمام داشته باشد.

بردستانی اظهار داشت: شهرداران در حوزه اقدامات پیشگیرانه در سطح شهر‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: ۱۴ شهر ساحلی در سطح استان وجود دارد که هر کدام از آن‌ها از مزیت‌های خاصی برخوردار هستند که باید از این فرصت در راستای ایجاد فضای کسب و کار و اشتغال استفاده شود.

بردستانی تصریح کرد: شهرداری‌ها باید در راستای درآمد پایدار و سرمایه گذاری در شهر‌ها برنامه‌ریزی داشته باشد.

وی عنوان کرد: بودجه شهرداری‌های استان در سال ۹۷ معادل ۶۳۶ میلیارد تومان بوده که در سال جاری این رقم به ۷۸۳ میلیارد تومان رسیده که شاهد رشد ۳۳ درصدی هستیم.

انتهای پیام/م

شهرداران و دهیاران مطالعات پسماند را جدی بگیرند

برچسب ها: اشتغال ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.