در دیدار پرسنل محیط زیست هرسین با دادستان دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان برتعامل و همکاری دستگاه قضا با حفاظت محیط زیست و برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت‌های قضایی برای نیل به اهداف محیط زیست تاکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،پرسنل حفاظت محیط زیست شهرستان هرسین به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور در دفتر دادستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار برتعامل و همکاری دستگاه قضا با حفاظت محیط زیست و برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت‌های قضایی برای نیل به اهداف محیط زیست تاکید شد.

 سید سعید حسینی رئیس اداره محیط زیست شهرستان هرسین، گزارشی از آخرین وضعیت بخش‌های مختلف محیط زیست شهرستان ازجمله در خصوص زیستگاه‌های طبیعی، پسماند‌ها و پساب ها‌ی صنعتی بیان کرد.

 فیضی دادستان دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان با تاکید برنقش واثرگذاری فراگیر فرهنگسازی برای حفاظت محیط زیست، مجازات‌های جایگزین وبهره گیری از آن رابسیار موثر دانست وگفت: برنامه ریزی وبکارگیری محکومین قضایی در حوزه جرم‌های خرد در زمینه انجام خدمات زیست محیطی علاوه براستفاده از فرصت مجازات‌های جایگزینی می‌تواند برافزایش آگاهی، پیشگیری وپرهیز از تخریب محیط زیست نیز منجرشود.

حسینی در پایان این دیدار با اعلام آمادگی همکاری‌ها، خواستار برنامه ریزی هرچه بیشتر برای استفاده از ظرفیت‌های موجود بین هر دو دستگاه شد .

 

 

انتهای پیام/د

تعامل و همکاری دستگاه قضا با حفاظت محیط زیست

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.