رخشانی مهر گفت: ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل واحد‌های آموزشی سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است.

۸۰ میلیارد تومان به تکمیل فضا‌های آموزشی سیستان و بلوچستان اختصاص یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهرالله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نشست شورای آموزش و پرورش سیستان در زابل تکمیل طرح‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد و اظهار داشت: در ۲ سال اخیر اعتبارات حوزه نوسازی به رشد سه برابری دست یافته است.

وی از آماده سازی سند توسعه فضا‌های آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: امسال اعتبار پیش بینی شده و اختصاص یافته به موضوع تکمیل فضا‌های نیمه تمام، تخریب و بازسازی آن در این استان هشتاد میلیارد تومان است.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور یکی از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش را توجه ویژه به استان‌های محروم و کمتر توسعه یافته عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تخصیص و تحقق اعتبارات در سیستان و بلوچستان فاصله‌های این استان با میانگین کشوری کاهش یابد.

وی اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد برای ساخت فضا‌های مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان در مناطق مختلف برنامه ریزی داشته باشیم.

رخشانی مهر، نوسازی مدارس را بخشی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: به این ترتیب مدرسه‌های دارای کلاس کمتر برچیده و در قالب یک مجتمع بزرگ آموزشی فعالیت می‌کنند تا علاوه بر کاهش هزینه‌ها، شادابی و نشاط دانش آموزان نیز افزایش یابد.

انتهای پیام/ع

آماده سازی سند توسعه فضا‌های آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار