مدیر روابط عمومی سازمان اوقاف استان زنجان گفت: موضوع وقف به آثار جشنواره ابوذر اضافه شد.

موضوعات جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان افزایش یافتشکوری مدیر روابط عمومی سازمان اوقاف استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت: این جشنواره با موضوعات اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، اقتدار ملی و سرمایه‌های اجتماعی، فرهنگ، ایثار، مقاومت و شهادت و موضوع آزاد (یکی از اولویت‌های فراموش شده یا کمتر پرداخته شده) برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه امسال موضوع وقف نیز به جمع این آثار اضافه شد افزود:علاقمندان آثار خود را با موضوع وقف در قالب‌های خبری، تیتر، عکس، گزارش، کاریکاتور، یادداشت و چند رسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال کنند.
 
مدیر روابط عمومی سازمان اوقاف استان ادامه داد :علاقمندان تا ۳۱ تیرماه سال جاری برای ارسال آثار فرصت دارند و می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره به وب سایت zanjanfestival.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه جشنواره به شماره‌های ۳۳۰۶۲۱۱۷ و ۳۳۵۵۲۲۴۰ تماس بگیرند.

شکوری با اشاره به اینکه اعلام نتایج پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان همزمان با مراسم بزرگداشت روز خبرنگار برگزار می‌شود، ادامه داد: در این روز  از کسانی که آثارشان با موضوع وقف برگزیده شود از سوی سازمان اوقاف استان تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام/ن
 

جشنواره ابوذر در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.