استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از موضوعات مورد توجه در ارزیابی مدیران انجام امور ارزشی است، گفت: خودمان باید عامل به نماز بوده و دیگران را با رفتارمان تشویق به ادای این فریضه الهی کنیم.

امور ارزشی در ارزیابی مدیران مورد توجه جدی استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای اقامه نماز استان که با حضور قائم‌مقام ستاد اقامه نماز کشور در زنجان برگزار شد، رعایت ارزش‌های اخلاقی را یکی از ملاک‌های بارز و اصلی در ارزیابی مدیران دانست و افزود: بی‌شک، همه ما آثار و برکات نماز را در افرادی که اهل ایمان و پایبندی به این فریضه الهی را دارند، به عینه مشاهده می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به اصول نماز می‌توان از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد، ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب بار‌ها به پیشگیری و کنترل پنج آسیب اجتماعی اولویت‌دار تاکید کرده‌اند که بی‌شک اهتمام به اصول نماز می‌تواند یکی از محور‌های مهم در راستای تحقق این تاکیدات باشد و ما امروز باید در این مسیر حرکت کنیم.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه تا زمانی که نتوانیم به صورت عملی، نماز را در جامعه فرهنگ‌سازی کنیم، سایر روش‌ها کارآیی لازم را نخواهند داشت، تصریح کرد: یکی از عملی‌ترین روش‌های تشویق افراد به خواندن نماز در جامعه این است که این فرضه الهی را به صورت اجرای عملی انجام دهیم تا رفتار‌های یک فرد نمازگزار در جامعه به صورت عملی الگو شود.

حقیقی با یادآوری اینکه در طول حضور خود در استان زنجان، یک رویکرد اصلی را در بازدید‌ها داشته‌ایم و آن اینکه اکثر این بازدید‌ها به نماز ختم شود، اظهار کرد: در وهله اول سعی کرده‌ایم بازدید‌هایی که از دستگاه‌های مختلف به عمل می‌آوریم به صورت سرزده باشد، در ثانی تلاش شده است زمان این بازدید‌ها به نماز ختم شود که این موضوع در مورد مدارس بیش از سایر دستگاه‌ها مورد توجه بوده تا به فریضه نماز جماعت اهتمام داده شود.

استاندار زنجان از برگزاری جشنواره اقوام در زنجان خبر داد و گفت: ستاد اقامه نماز استان زنجان در حاشیه این جشنواره می‌تواند برنامه‌های ویژه برگزار کند.
 
انتهای پیام/ن

 

برگزاری جلسه شورای اقامه نماز استان زنجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.