رئیس کمیته امداد پاوه گفت: در سه ماهه اول سال جاری مبلغ ۳۴۵میلیون ریال کمک موردی از مددجویان مناطق محروم و مرزی پرداخت نموده است.

پرداخت بیش از یک میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به مددجویانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، لقمان انفرادی رییس کمیته امداد پاوه گفت: در وضعیت شرایط اقتصادی کنونی جامعه، تامین برخی کمک هزینه‌های زندگی مددجویان از وظایف این نهاد خدمتگزار است در همین راستا کمیته امداد پاوه در سه ماهه اول سال جاری مبلغ ۳۴۵میلیون  ریال کمک موردی به ۶۲ خانوار و مبلغ ۱۴۰میلیون  ریال کمک هزینه خرید لوازم ضروری به ۲۲ خانوار از مددجویان مناطق محروم و مرزی پرداخت نموده است.

 وی گفت: در سه ماهه اول سال جاری تعداد ۳۴ خانواده تحت حمایت، جهت برخورداری از معافیت هزینه‌های انشعابات آب، برق و گاز به ادارات مربوطه معرفی شده و از معافیت این خدمات استفاده  کردند.

لقمان انفرادی گفت: تعداد ۱۱ نفر از دانشجویان تحت حمایت این اداره که به دلیل عدم ارائه مدارک و مستندات در پایان سال ۹۷ کمک هزینه تحصیلی خود را دریافت  کردند در تیرماه با ارائه مدارک، کمک هزینه خود را به مبلغ ۶۵میلیون  ریال دریافت کردند.

وی افزود: تعداد ۱۰۱ نفر دانشجو در سال تحصیلی ۹۷/۹۸ تحت حمایت این اداره بوده که جمعا مبلغ یک میلیارد و  ۳۱۴میلیون ۶۰۰هزار ریال کمک هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویی پرداخت گردیده است.

انتهای  پیام/ز

پرداخت کمک هزینه تحصیلی به مددجویان کمیته امداد در پاوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.