از هفته نخست لیگ برتر فوتسال تیم‌های اصفهانی گیتی‌پسند و هایپر شاهین‌شهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتسال از دیروزبا برگزاری یک دیدار آغاز شدو در ادامه هفته نخست روز جمعه سایر بازی‌ها انجام می‌شود که در مهم‌ترین بازی هفته تیم‌های اصفهانی گیتی‌پسند و هایپر شاهین‌شهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

قضاوت این بازی را که از ساعت ۱۸ روز جمعه و در ورزشگاه پیروزی برگزار خواهد شد، علی پورافشار برعهده دارد و محمدعلی سیاحی، علی اسماعیل‌سزاری و امید اسعدی نیز وی را در این امر کمک می‌کنند؛ عبدالکریم سیستانی ناظر داوری این دیدار است.

گیتی‌پسند که فصل گذشته و در عین ناباوری قهرمانی را در اصفهان با نایب‌قهرمانی عوض کرد، همکاری خود با رضا لک را خاتمه داد و حمید بی‌غم را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود نشاند تا شاید بتواند دوباره قهرمان لیگ برتر فوتسال شود.

سرخ‌پوشان اصفهانی در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی، چون محمد‌رضا سنگ‌سفیدی، حمید احمدی، محمد کشاورز، حسین عظیمی و پیمان حفیظی را جذب کردند، اما اصلی‌ترین مهره فصل گذشته و آقای گل لیگ برتر یعنی مهدی جاوید را از دست داد.

هایپر، اما که فصل گذشته با قهرمانی در لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرد، دست به شاکله اصلی تیم خود نزد و با سرمربی و بازیکنان فصل گذشته خود پا به لیگ برتر خواهد گذاشت.

هایپر که بیشتر به دنبال یک عملکرد قابل قبول در سال نخست لیگ برتری شدنش دارد، حریف دست و پا بسته‌ای برای گیتی‌پسند نخواهد بود و قطعا با تمام وجود بازی خواهد کرد تا از همان هفته اول امتیازات لازم را جمع‌آوری کند.

این بازی که در سالن پیروزی برگزار خواهد شد، به دلیل تخلفات هواداران گیتی‌پسند در فصل گذشته قرار است بدون تماشاگر باشد؛ حالا که اصفهان بعد از ۴ سال دوباره ۲ نماینده در لیگ برتر فوتسال دارد، باید در هفته نخست شاهد برگزاری شهرآورد بدون تماشاگر نیز باشد.

انتهای پیام/م

 

مصاف تیم‌های اصفهانی گیتی‌پسند و هایپر شاهین‌شهر

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.