فرمانده سپاه شهرستان نایین گفت: آمریکا با هدف قراردادن هواپیمای مسافر بری ایران اوج جنایت و دشمنی خود با ملت ایران را نشان داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ اکبری فرمانده سپاه نایین گفت: حمله ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در سال ۶۷ یکی از اسناد ننگین آمریکا بر علیه بشریت است.


وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در قبال ایران، مرتکب خطا‌های فاحش و بزرگی شده اند، افزود: یکی از اشتباهات دولتمردان آمریکایی که البته منجر به ناکامی و شکست خودشان شد، تحریک صدام برای راه‌اندازی جنگ علیه ما بود؛ لذا اگر حمایت‌های همه‌جانبه آمریکایی‌ها از صدام نبود، رژیم بعث عراق نه امکانات جنگی و نه جرئت مقابله با جمهوری اسلامی را داشت.

اکبری بیان نمود: پس از سقوط این هواپیما، مقامات آمریکایی برای توجیح این جنایت نابخشودنی، دلایل ضد و نقیضی را عنوان کردند و کوشیدند این اقدام خصمانه را یک اشتباه قلمداد کنند، اما با توجه به مجهز بودن کشتی جنگی وینسنس به پیشرفته‌ترین سیستم‌های رایانه‌ای و همچنین مشخص بودن نوع هواپیمای در حال پرواز مسلم شد که احتمال اشتباه وجود نداشته و این اقدام، کاملا خصمانه بوده است.
وی در ادامه اشاره‌ای به روحیه خصمانه و شیطان صفت آمریکا کرد و گفت: مقام‌های آمریکایی پس از چندی در توهینی آشکارا به ملت ایران، مدال شجاعت بر گردن ناخدای این ناو انداختند و بدین سان حمایت رسمی خود را از این جنایت اعلام کردند.

فرمانده سپاه نایین در پایان افزود: این جنایت نیز در کنار جنایات بی شمار دولت آمریکا، در پرونده سیاه استکبار جهانی ثبت شد و لکه ننگ دیگری بر تارک آن جنایت پیشگان نقش بست.

هواپیمای مسافربری ایر باس ایران که از بندر عباس عازم دبی بود، برفراز آب‌های خلیج فارس و در نزدیکی جزیره "هنگام" مورد هجوم یگان‌های دریای متجاوز آمریکایی مستقر در آب‌های خلیج فارس قرار گرفت و سقوط کرد.


انتهای پیام/م

 

صحبتهای فرمانده سپاه شهرستان نایین درباره حمله ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در سال ۶۷ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.