مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان لرستان گفت:بیش از ۶۲ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به طرح‌های اشتغالزا پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان لرستان گفت:بیش از ۶۲ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به طرح‌های اشتغالزا پرداخت شده است.

علی آشتاب با بیان اینکه از سال گذشته مبلغ ۱۳۶ میلیارد تومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغالزا به سه نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد شهید و بهزیستی از محل تسهیلات اشتغال روستایی به استان اختصاص داده شده است گفت: هدف این طرح کمک به درآمد خانوار‌ها و ایجاد مشاغل مکمل جهت بهبود رفاه خانوار‌های تحت پوشش است که تاکنون مبلغ ۶۲ میلیارد و ۶۵۲ میلیون تومان از این تسهیلات به طر ح نهاد‌های حمایتی استان پرداخت و عقد قرارداد شده است.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان در مورد وضعیت طرح‌های حمایتی معرفی شده به بانک‌ها و موسسه‌های عامل از طریق سامانه کارا گفت: در این زمینه نیز ۱۹۶ طرح نهاد حمایتی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ۲۵۰ طرح بهزیستی و یک هزار و ۳۳۱ طرح کمیته امداد به بانک‌های عامل معرفی شده که تعداد یک هزار و ۷۷۷ طرح با مبلغ ۶۲ میلیارد و ۶۵۲ میلیون تومان توسط بانک‌ها و موسسه‌های عامل پرداخت شده است.

آشتاب با اشاره به اشتغال ایجاد شده در این طرح‌های اقتصادی اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح‌های حمایتی زمینه ایجاد تعداد دو هزار و ۱۱۵ نفر اشتغال فراهم خواهد شد.

وی افزود: با توجه به تعامل خوب و هماهنگی با استانداری، دستگاه‌های حمایتی و بانک‌های عامل، تمامی طرح‌ها به صورت مرحله‌ای و با نظارت مستقیم کارشناسان و با هدف پایداری طرح، مورد بازدید قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ب

۶۲ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به طرح‌های اشتغال‌زا در لرستان پرداخت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.