معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از اجرای آئین «کتاب گردی» به همت انجمن مهر امید در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر نگاهی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: این آئین به مناسبت دهه کرامت و به منظور جمع آوری کتاب‌های بلااستفاده مردم و اهدای آن به کتابخانه‌های روستا‌های مناطق محروم و کم برخوردار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم و به خصوص فعالان فرهنگی و اجتماعی برای مشارکت در این آئین می‌توانند کتاب‌های خود را به غرفه مستقر در پیاده راه اسفریس (عالی قاپو) اردبیل اهدا می‌کنند، تصریح کرد: غرفه از ۱۶ تیرماه به مدت سه روز و از ساعت ۱۷ تا ۲۰ آماده دریافت کتاب‌های اهدایی مردم است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه آئین کتاب گردی به همت انجمن مهر امید که در حوزه فرهنگ کتاب و کتابخوانی برنامه‌هایی مانند آئین نذر کتاب و کاروان‌های کتاب اجرای موفق آمیزی داشته برگزار می‌شود، اضافه کرد: شهرداری اردبیل، شورای اسلامی شهر، دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان هم در اجرای این آئین مشارکت دارند.

نگاهی با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان اردبیل تاکید کرد: سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان اردبیل برنامه‌های خود را با پیوست فرهنگی اجرا می‌کنند تا در لایه‌های مختلف جامعه تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/ح

اهدای کتاب به کتابخانه‌های روستا‌های مناطق محروم و کم برخوردار اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار