استاندار اردبیل در پیامی ضمن دعوت آحاد مردم فرهنگ دوست استان برای شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، از اقدام نهاد برای برگزاری این جشنواره تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل با صدور پیامی از عموم دستگاه‌های اجرایی و مردم فرهنگ دوست استان دعوت کرد تا در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت کنند.

در قسمتی از این پیام آمده است: فرهنگ هرجامعه، ضامن دوام و قوام هویت ملی آن در گستره تاریخ بوده و به مثابه بستری است که دیگر استوانه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی برآن مستقر و استوار می‌گردد.

استاندار اردبیل در این پیام با بیان اینکه کتاب ابزار مبارزه آدمی با نادانی و نابسامانی است و درجه پیشرفت و توفیق جوامع بشری به اندازه برخورداری و استفاده بهینه آن‌ها از این ابزار کارگشاست افزود: در اهمیت کتاب، همین بس که معجزه پیامبر خوبی ها، کتاب است و آغاز رسالتش با دعوت به خواندن شروع می‌شود.

بهنام جو اضافه کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به عنوان متولی ذی صلاح ترویج و توسعه کتابخوانی در کشور، اقدامات قابل توجهی انجام داده است که یکی از مهمترین آن‌ها برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی است و بنا بر شواهد متقن، تمهید و تدارک جشنواره مزبور، علاوه بر ارتقای سطح مطالعه در جامعه، نیازمندی‌های عقیدتی را نیز افاده می‌کند که این نگاه موجب ارج و اهمیت فراوان آن است.

انتهای پیام/ح

مشارکت مردم در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار