رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند یک فقره فرار مالیاتی ۱۵۷ میلیارد ریالی را کشف و یک متهم را دستگیر کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات لازم فردی را که با خریداری و استفاده سوء از کارت بازرگانی اشخاص دیگر در زمینه واردات کالا فعالیت داشت، شناسایی کردند.

وی ادامه داد: با هماهنگی مراجع قضایی این شخص برای انجام بررسی‌ها و تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به فرار مالیاتی ۱۵۷ میلیارد ریالی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای رسیدگی به تخلفش تحویل مراجع قضایی شد. 

سرهنگ سهرابی، یکی از اولویت‌های پلیس استان را مقابله جدی و هدفمند با جرایم اقتصادی عنوان کرد و از مردم خواست در صورتی که قصد فعالیت در امور تجاری را ندارند از گرفتن کارت بازرگانی به نام خود و سپس فروش آن به دیگران خودداری کنند، زیرا در غیر این صورت احتمال سوء استفاده و وقوع جرایم اقتصادی از کارت بازرگانی آنان به صورت گسترده و ایجاد مشکلات امنیتی برای فروشندگان و صاحبان اصلی کارت بازرگانی وجود دارد.

انتهای پیام/ک

دستگیری فردی که از کارت‌های بازرگانی سوء استفاده می‌کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.