مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ گفت : تاکنون ۹۰ درصد مطالبات کشاورزان گندمکار استان کرمانشاه پرداخت شده و در تلاش هستیم طلب کشاورزان را به روز پرداخت کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،ماشاالله ارویسی مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ گفت : تاکنون ۱۶۵ هزار تن گندم از کشاورزان استان کرمانشاه خریداری شده و ۱۸۱ میلیارد تومان بابت این میزان خرید به کشاورزان پرداخت شده است.

وی در خصوص نصب بنر خرید گندم توسط کارخانه‌های آرد نیز گفت : انجمن صنفی کارخانه داران آرد استان مجاز به خرید گندم هستند، ولی جا به جایی محموله گندم بین استانی و حتی شهرستانی بدون مجوز و بارنامه معتبر جهاد کشاورزی ممنوع است.

وی در ادامه بیان داشت: تاکنون هیچ مورد تخلفی در استان کرمانشاه در خصوص دلالی و بار غیرمجاز گندم گزارش نشده و بازرسان جهاد کشاورزی بر تمام مراکز خرید گندم نظارت دارند.

ارویسی با بیان اینکه در همه شهرستان‌ها خرید گندم شروع شده گفت: ۸۰ مرکز در استان گندم را با قیمت کیلویی هزار و ۷۰۰ تومان خریداری می‌کنند و پیش بینی می‌شود امسال حدود ۸۳۰ هزار تن گندم در کرمانشاه تولید شود.

وی در پایان گفت: دولت، مجمع نمایندگان و بانک کشاورزی در تلاش هستیم پول کشاورزان به موقع پرداخت شود، اگر این روز‌ها با چند روز تأخیر مطالبات پرداخت می‌شود به خاطر اوج کار خریدگندم است.

 

 

انتهای پیام/د

خرید ۱۶۵ هزار تن گندم از کشاورزان استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.