مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: سیاست سازمان جهاد کشاورزی استان با در اختیار قراردادن تسهیلات و امکانات در راستای احداث گلخانه‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری ایجاد شده است.

کرمانشاه با اقلیم چهار فصل می تواند در تولیدات کشاورزی پیشرو باشدبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، مهرابی مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: پل ارتباطی کارشناسان پهنه با روستائیان باید ۲ سویه باشد، چرا که حضور مستمر مسئولان پهنه‌ها بذر امیدی است در دل تولیدکنندگان و بهره‌برداران روستایی و به کشاورزان این نوید را می‌دهد که در روز‌های سخت تولید با مراجعه کارشناسان پهنه و ارتباطشان با کشاورزان و دامداران مسائل و مشکلات تولید رفع و مسیر تولید به خوبی صورت می‌گیرد.

مهرابی در ادامه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها پرداخت و افزود: بدون تردید استان کرمانشاه با داشتن اقلیم‌های مختلف قادر خواهد بود محصول چهار فصل در بخش تولید کشاورزی و دامپروری پیشرو باشد.

وی از آموزش و ترویج به‌عنوان کلید توسعه یاد کرد وگفت: برای استفاده بهینه از آب و خاک و دیگر پتانسیل‌های موجود در منطقه، انتقال یافته‌های علمی را از اولویت برنامه‌های تولید بدانند و در کنار محققان در امر تولید و توسعه کشاورزی بیش از پیش تلاش شود.

انتهای  پیام/ز

 

آموزش و ترویج به‌عنوان کلید توسعه کشاورزی است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.