مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه گفت : اصناف پیشتاز رونق تولید در استان هستند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،رضا سلیم ساسانی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه گفت : نمایشگاه رونق تولید به همت خانه صنعت و اتاق بازرگانی و با پیگیری سازمان صنعت معدن و تجارت برگزار شده است و در فضایی بالغ بر ۲۵۰۰ مترمربع و با حضور ۱۰۰ شرکت تولیدی و صنعتی از تاریخ ۱۰ الی ۱۴ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه دایر است.

وی گفت : در این نمایشگاه تولیدکنندگانی در رسته‌های مختلفی مانند موادغذایی، شوینده، محصولات کشاورزی، خودرو و برق، صنایع دستی، فرش و پوشاک حضور دارند و به معرفی ظرفیت‌های تولیدی خود پرداخته‌اند.

ساسانی افزود : بازوند استاندار کرمانشاه همراه با دکتر عالی؛ معاون وزیر صمت و رییس سازمان ایدرو به صورت میدانی از واحد‌های تولیدی شرکت کننده در نمایشگاه رونق تولید بازدید کردند و از نزدیک در جریان قعالیت‌های آن‌ها قرار گرفتند.

وی افزود : برگزاری این نمایشگاه نشان داد که از توانمندی‌های بسیاری در زمینه نقش‌آفرینی در اقتصاد مقاومتی و رونق تولید مورد نظر رهبر معظم انقلاب برخوردار هستیم.

ساسانی گفت : کشور در شرایط بسیار دشوار تحریم‌های اقتصادی ظالمانه قرار گرفته است و در این شرایط اصناف وظیفه خود می‌دانند که به کشور کمک کنند تا از این مرحله نیز همانند مراحل خطیر قبلی، با سربلندی عبور کند.

وی گفت : امیدواریم از طریق برگزاری این نمایشگاه، بتوانیم فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان برتر به بازار هدف و شکل‌گیری یک رونق اقتصادی در استان فراهم کنیم.

ساسانی افزود : اتاق اصناف در عرصه‌های مختلفی مانند تنظیم بازار و رونق تولید توانسته توانمندی‌ها و شایستگی‌های خود را اثبات کند و بازوی توانمند نظام اسلامی در همه زمینه‌ها باشد.

وی افزود : مجموعه اصناف این مطالبه جدی را از مدیریت ارشد استان دارند که زمینه نقش‌آفرینی بیشتر اصناف در زمینه تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های ستاد تسهیل برای حل مشکلات اصناف را فراهم کنند .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری نمایشگاه رونق تولید

 

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.