به احتمال زیاد اردوی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ترکیه لغو می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از لغو اردوی پرسپولیسی‌ها در کانادا، ایرج عرب و مدیران باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند تا اردوی پیش فصل تیم را در ترکیه برگزار کنند تا شاگردان گابریل کالدرون بتوانند شرایط خوبی را پیش از شروع لیگ نوزدهم داشته باشند، اما شنیده می‌شود به دلیل برخی مسائل، اردوی سرخپوشان در ترکیه لغو خواهد شد.

پس از حضور کالدرون در تمرین دیروز (دوشنبه) پرسپولیس و صحبت با مسئولان تیم، احتمال دارد مربی آرژانتینی اردوی چند روزه‌ای را در کردان کرج برای سرخپوشان در نظر بگیرد.

لازم به ذکر است، قرار بود سرخپوشان ۱۵ تیر به جای کانادا راهی ترکیه شوند که طبق شنیده‌ها سفر به استانبول نیز در آستانه لغو شدن است. البته قرار است نخستین تمرین رسمی سرخپوشان با کادرفنی جدید که شامل گابریل کالدرون، خوآگین، اینیگو والنسیا، کریم باقری و ... فردا (چهارشنبه) انجام شود.


بیشتر بخوانید:

کالدرون با پرسپولیس به توافق رسید؟

خاطره سرمربی احتمالی پرسپولیس از فینال جنجالی جام جهانی

سرمربی اخراجی در پرسپولیس/ کالدرون به تهران می‌آید


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۲ تير ۱۳۹۸
اردوی کانادا و ترکیه پرسپولیس که پولشو اسپانسر میداد رو وزارت لغو کرد عوضش با پول خودش استقلال رو فرستاد ترکیه اردو اونوقت میگند پرسپولیس حکومتیه از همین جا کاملا تابلو مشخصه که از چه تیمی حمایت میشه هم بدهیشو میدند هم میفرستندش اردو ترکیه فقط یکی به این استقلالیا بگه اگر از ترس سوپرجام دارید میرید ترکیه به خودتون زحمت ندید تحت هیچ شرایطی قرار نبود توی سوپر جام بازی کنید
آخرین اخبار