احتمال دارد سهند حبیب زاده بار دیگر به باشگاه پرسپولیس بازگردد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهند حبیب زاده، پیمانکار ورزشگاه شهید درفشی فر که با حضور ایرج عرب در سِمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، مشاور او شد و در تمامی جلسات و سفر‌ها حضور داشت، حدود ۹ روز قبل با مدیرعامل سرخپوشان دچار درگیری لفظی شد و استعفای خود را از سمتش اعلام کرد.

ماجرا از این قرار است که ۲ خرداد در باشگاه پرسپولیس تهران اتفاق عجیبی رخ داد و سهند حبیب زاده، مشاور مدیرعامل با ایرج عرب دچار درگیری لفظی شد و به همین دلیل حبیب زاده پس از آن، ساختمان باشگاه را ترک و بیان کرد دیگر به پرسپولیس بازنخواهد گشت.

شنیده می‌شود عرب با استعفای حبیب زاده موافقت نکرد و قرار است این ۲ نفر، طی چند روز آینده جلسه‌ای را با یکدیگر برگزار کنند تا او بار دیگر مشاور مدیرعامل سرخپوشان شود. همچنین صبح امروز (سه شنبه)، بازیکنان پرسپولیس پست مشترکی را با تصویری از  حبیب زاده منتشر و از او حمایت کردند، زیرا شنیده می‌شود در گذشته و با کمک او، پرسپولیسی‌ها بخشی از طلب خود را دریافت کرده بودند.

مسئله دیگری که مطرح می‌شود و از صبح امروز بازتاب‌های زیادی داشته، این است که در حالی که بازیکنان پرسپولیس باید از مجموعه باشگاه و مدیریت آن حمایت کنند اما تعدادی از آن‌ها از جمله سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا و ... در پست‌هایی مشترک و یکسان تصویری از سهند حبیب زاده را منتشر کرده اند و باید دید آیا این نشانه نارضایتی از مدیرعامل پرسپولیس است یا خیر؟

برای پیگیری این موضوع با سهند حبیب زاده تماس گرفتیم، اما او مایل به صحبت نبود، اما یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، احتمال دارد تا چند روز دیگر حبیب زاده به این باشگاه بازگردد.


بیشتر بخوانید:

کالدرون با پرسپولیس به توافق رسید؟

خاطره سرمربی احتمالی پرسپولیس از فینال جنجالی جام جهانی

سرمربی اخراجی در پرسپولیس/ کالدرون به تهران می‌آید


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار