مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: سپاهان باشگاه بزرگی است و خدا را شکر در هیچ رشته‌ای به هیچ فردی بدهی نداریم.

تابش: هیچ بدهی نداریم/ وزارت ورزش باید ۵۰۰ هزار یورو به ما بدهد!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان درباره بدهی نداشتن این باشگاه همراه با ذوب آهن بیان کرد: سپاهان باشگاه بزرگی است و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در مجموعه داریم و  خدا را شکر در هیچ رشته‌ای به هیچ فردی بدهی نداریم و با تمام بازیکنان، مربیان و ارگان‌های مختلف تسویه کرده‌ایم و با این شرایط فصل جدید را آغاز می‌کنیم.

او افزود: معتقد هستیم اگر تعهدی می‌دهیم باید به آن  عمل کنیم و تاکنون نیز خدا کمک کرده و توانسته‌ایم تمام قرارداد‌ها را پرداخت کنیم و مشکلی وجود ندارد.

تابش در مورد وضعیت ورزشگاه نقش جهان و الزاماتی که باید در آن انجام شود، گفت: هفته گذشته جلسه‌ای را با حضور نماینده وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سهیل مهدی برگزار و مسائل مربوط به ورزشگاه را بررسی کردیم. خوشبختانه تاکنون در نقش جهان اقدامات خوبی انجام شده و دوربین‌های مداربسته نیز نصب شده است. محوطه‌ها هم در حال آسفالت شدن است و تنها مواردی که بیشتر موجب نگرانی شده، موارد امنیتی است که قرار شده صندلی‌ها شماره‌گذاری و گیت‌ها و بلیت فروشی هم الکترونیکی شوند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: قرار است در بیرون ورزشگاه هم دوربین نصب شود و این اقدامات را انجام داده‌ایم تا مشکلی پیش نیاید. باید بگویم  که قرارداد این کار‌ها امضا شده و پیش پرداخت را نیز داده ایم. نقش جهان برای فصل آینده می‌تواند آماده مسابقات باشد تا رقابت‌ها به نحو خوبی برگزار شود.

وی در پاسخ به این سوال که وزارت ورزش ۵۰۰ هزار یورو به تیم‌های استقلال و پرسپولیس کمک کرده است، اشاره کرد: من هم این موضوع را شنیدم و ان شاالله وزارت ۵۰۰ هزار یورو نیز به ما بدهد، چون نیاز داریم و در مضیقه هستیم.

تابش ادامه داد:. ما  فصل پیش مشکلات ارزی زیادی داشتیم و قرار بود به ما یک میلیون دلار با ارز ۴۲۰۰ تومانی داده شود، اما در روز‌های آخر این موضوع منتفی شد. اگر قرار است که حمایت صورت بگیرد، تمام باشگاه‌ها مشکل داشته و همه‌ی تیم‌ها بازیکن و مربی خارجی دارند. اگر برای ما هم ارز مورد نیاز تأمین شود، می‌توانیم قرارداد‌های بهتری ببندیم. در فصل پیش رو ما در سه جام کار سختی خواهیم داشت و می‌خواهیم با قدرت در این مسابقات شرکت و از آبروی فوتبال کشور دفاع کنیم و امیدوارم به ما نیز کمک کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان بار دیگر در مورد ورزشگاه نقش جهان صحبت و اظهار کرد: یکی از مشکلات ما این است که ورزشگاه نقش جهان به ما تحویل داده نشده و البته این کار به انتها رسیده و قرار است ظرف مدت ۲ هفته آینده این انتقال انجام پذیرد. در این صورت ما راحت‌تر می‌توانیم ورزشگاه را مدیریت کنیم.

او در پایان در خصوص برگزار نشدن دیدار سوپرجام گفت: این موضوع را فراموش کردیم و به آینده فکر می‌کنیم. برگزاری فینال جام حذفی به نحوی بود که به آبروی ورزش و فوتبال ما خدشه وارد کرد و این اتفاقات باعث شد تا برگزاری دیدار سوپر جام تحت‌الشعاع قرار بگیرد و برگزار نشود. همچنین مشغول بررسی هستیم تا اردویی را در ترکیه برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید:

حریفان تدارکاتی سپاهان در اردوی کردان مشخص شدند / ۳ بازی دوستانه در اردوی ترکیه

سبد خرید سپاهان مملو از ستاره‌های لیگ برتر فوتبال ایران

پایان قرارداد ۱۲ بازیکن برای سپاهان دردسر ساز شد


انتهای پیام/

اظهارات مسعود تابش درباره وضعیت سپاهان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۱۲ ۱۳ تير ۱۳۹۸
ایشان جلو جلو میدوند که عقب نمونند!!!!! همه پیدونند که درامد فولاد مبارکه چقدره ومالیتی که به دولت نمیده وخرج عوتبالش میکنه بااای ۳۰۰ میلیارد درساله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۲ تير ۱۳۹۸
وزارت متولیه استقلال و پرسپولیس هست مثل کارخانه فولاد مبارکه که متولیه سپاهان هست مگه وقتی فولاد به تیم سپاهان پول میده باشگاههای سرخابی درخواست پول میکنند که حالا مدیر سپاهان چنین درخواستی داره؟ کم توی این سالها بهشون پول از کارخونه تزریق شده؟
آخرین اخبار