فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: اگر افرادی از خطوط قرمز انقلاب اسلامی عبور کنند استخوان‌های آن‌ها را خرد خواهیم کرد.

سرهنگ رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سومین شهید محراب آیت الله صدوقی به بیان ویژگی‌های اخلاقی و مبارز این عالم مجاهد پرداخت و گفت: آیت الله صدوقی که همواره یار و یاور امام (ره) بود می‌توان به عنوان رهبر دوم انقلاب از آن یاد کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) با تفکری کار خود را شروع کرد که در دنیا تغییرات قابل توجهی را رقم زد و در بیانیه گام دوم انقلاب نیز یکی از موضوعاتی که مطرح شده ویژگی‌ها و خصایص خاص انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند.

سرهنگ پورشمسی تصریح کرد: اگر کسی بخواهد از خطوط قرمز انقلاب اسلامی عبور کند با قاطعیت با او برخورد و استخوان‌های او را خرد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان موعود انقلاب و نگهبان این نظام براساس تفکر اسلامی حرکت می‌کند که برکت دو چندان به ما خواهد داد و ما نیز باید در مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اضافه کرد: یکی از عرصه‌های مهمی که ما باید آن را دنبال کنیم عرصه ورزش بوده که از اهمیت خاصی برخوردار است و ما نیز در این عرصه در سپاه الغدیر استان یزد براساس تفکر انقلاب اسلامی حرکت می‌کنیم.

سرهنگ پورشمسی بیان کرد: برگزاری المپیاد‌های ورزشی بسیج مساجد و محلات که در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود می‌تواند تعالی بخش جامعه باشد و با ترویج ورزش‌های محلی بتوان تفکرات غرب را در امر ورزش از جامعه زدود.

انتهای پیام/ی

برخورد قاطع با افرادی که از خطوط قرمز انقلاب اسلامی عبور می‌کنند

برچسب ها: انقلاب اسلامی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار