استقلال هنوز تکلیف بسیاری از بازیکنان فصل گذشته خود را مشخص نکرده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که گفته می‌شود حضور طارق همام در تیم فوتبال استقلال تهران برای لیگ نوزدهم منتفی شده است، اما مدیران این باشگاه درصدد هستند تا با پرداخت مطالبات این بازیکن عراقی، مقدمات حضور این بازیکن را در استقلال فراهم کنند چرا که این بازیکن ۲۳ ساله یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد.

شنیده می‌شود پس از انجام مذاکرات بین استقلال و طارق این بازیکن به تمرینات استقلال اضافه خواهد شد و جدایی این بازیکن از استقلال در این بُرهه صحت ندارد.

طارق همام که سال قبل به استقلال اضافه شده است در کشور عراق برای تیم فوتبال نیروی هوایی سابقه بازی دارد.

از طرفی در حالی که اردوی خارجی تیم فوتبال استقلال به زودی در ترکیه برگزار خواهد شد، اما در بین نفرات این تیم هافبک‌های زیادی حضور ندارد و هنوز وضعیت روزبه چشمی و علی کریمی برای فصل آینده مشخص نیست. احتمال دارد که مدیران استقلال با این ۲ بازیکن نیز پیش از اردوی ترکیه مذاکراتشان را انجام دهند.

البته علی کریمی پیشنهادی از خارج از کشور دارد و روزبه چشمی نیز همچنان در قطر به سر می‌برد و مذاکراتی با استقلالی‌ها نداشته است.

استقلال در حال حاضر هافبک زیادی در اختیار ندارد و بر همین اساس فیلم بازی‌های آرش رضاوند و چند بازیکن لیگ یکی به دست آندره‌آ استراماچونی رسیده است تا در صورت تایید این مربی ایتالیایی استقلالی‌ها مذاکراتشان را با رضاوند آغاز کنند.

همچنین چند بازیکن خارجی هم مورد تایید استراماچونی قرار گرفتند، اما به دلیل مشکلات مالی که آبی پوشان با آن مواجه هستند این موضوع فعلا منتفی است.


بیشتر بخوانید:

استقلال از محرومیت نجات یافت

جذب دروازه بان جدید استقلال زیر نظر غلامپور

منزوی: مشکل پروپئیچ در حال حل شدن است/ گلر دوم خارجی نمی‌خواهیم


انتهای پیام/

دست خالی استراماچونی در خط دفاعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار