مربی دروازه بانان تیم فوتبال استقلال نظر مستقیم روی جذب یک دروازه بان برای تیمشان دارد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال با سرمربیگری استراماچونی این روز ها در حالی کار خود را پیش می برد که در کادر این مربی ایتالیایی بهزاد غلامپور به عنوان مربی دروازه بانان فعالیت می کند و عملکرد دروازه بانان آبی پوش را زیر نظر دارد.

با این وجود پس از جدایی مهدی رحمتی قرار است حسین حسینی دروازه بان شماره یک آبی ها باشد و این در حالی است که استقلالی ها به دنبال جذب یک دروازه بان دیگر نیز هستند که البته بحث جذب دروازه بان خارجی در استقلال منتفی است و آبی ها باید به سراغ گزینه های ایرانی بروند چرا که بودجه لازم برای جذب خارجی ندارند.

به هر ترتیب گویا با برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است تعدادی گزینه از جمله عرفان خلیلی دروازه بان و کاپیتان تیم امیدهای نیروی زمینی و دیگر دروازه بانان مد نظر در تمرینات حاضر شوند تا غلامپور تست های لازم را از آنها بگیرد و در صورت تایید وی دروازه بان جدیدی برای استقلالی ها جذب شود.


بیشتر بخوانید: 

تهدید شفر برای استقلالی‌ها

دشتی: تمرکز تیم روی آمادگی بدنی است/ استقلال متفاوت از تجربه‌های قبلی من است

امیری: الفاظ توهین آمیز خطیر در شان خود اوست/ نمی دانم این آقا چگونه به استقلال رسیده است/ آقای معاون! بعد از یک سال رای سوپر جام چه شد؟!


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار