تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند بازیکن خارجی جذب کند.

استقلال فعلا خارجی جذب نمی‌کندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که پیش از این قرار بود آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران یک مهاجم خارجی را به ترکیب استقلال اضافه کند و حتی مدیران استقلال نیز با این موضوع موافقت کردند، اما در این برهه از زمان که آبی پوشان در حال رسیدگی به پرونده شکایت پروپئیچ بازیکن سابق خود هستند و برای تمدید قرارداد آیندا پاتوسی به پول نیاز دارند، جذب مهاجم خارجی منتفی است.

البته این احتمال وجود دارد که در صورت نیاز به مهاجم خارجی و تامین مبلغ مورد نیاز نیم فصل و با نظر استراماچونی یک مهاجم خارجی به لیست بازیکنان استقلال اضافه شود.

از طرفی گفته می‌شد که استقلال برای داشتن یک ذخیره مناسب برای سید حسین حسینی به دنبال جذب یک دروازه‌بان خارجی است که این موضوع هم منتفی است و کادر فنی استقلال در حال حاضر با مهدی نوراللهی به عنوان سنگربان دوم ادامه خواهد داد.


بیشتر بخوانید: 

تهدید شفر برای استقلالی‌ها

دشتی: تمرکز تیم روی آمادگی بدنی است/ استقلال متفاوت از تجربه‌های قبلی من است

امیری: الفاظ توهین آمیز خطیر در شان خود اوست/ نمی دانم این آقا چگونه به استقلال رسیده است/ آقای معاون! بعد از یک سال رای سوپر جام چه شد؟!


انتهای پیام/

مشکل مالی مانعی برای جذب بازیکن خارجی در استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۰ تير ۱۳۹۸
واسه پرسپلیس فرش قرمز اماده هس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۱ تير ۱۳۹۸
مگه پرسپولیس اینقدر ریخت و پاش داره؟ وقتی 6 تا بازیکن خارجی واسه یک فصل میگیرید فکر اینجاشم باید بکنید وقتی مربی میگیرید بدون توافق اخراجش میکنید و یه مربی خارجی دیگه میگیرید فکر اینجاشم باید بکنید الان درگیر ماجرای پروپئیچ هستید سال دیگه باید درگیر پرونده شفر باشید اون موقعم حتما انتظار دارید وزیر بدهیتونو بده
آخرین اخبار