رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت:دشمن در سال‌های اخیر روح، جسم و جان جوانان کشور را هدف قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در امضای تفاهم نامه پلیس مبارزه با مواد مخدر با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که امروز (سه شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب موضوع مواد مخدر و اعتیاد است که بر همین اساس تفاهم نامه‌ای در جهت مبارزه و کاهش آسیب‌های اجتماعی با پلیس ناجا منعقد خواهد شد.

وی افزود: برای مبارزه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ابزار و ظرفیت‌هایی از جمله تاسیس موزه دائمی مبارزه با مواد مخدر ایجاد کنیم‌.

اوحدی گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک اصل نهادینه شده اجازه هیچ گونه تجاوزی را به حریم کشور به صورت کلان (تجاوز به حریم مرز‌های جغرافیایی) نخواهد داد.

وی بیان کرد: امسال حج تمتع پس از ۷ سال بدون حضور تکفیرین و داعش در منطقه برگزار می‌شود، ایران نه تنها اجازه ورود به حریم جغرافیایی را به دشمن نداد بلکه ریشه تکفیرین و داعشی‌ها را در مرز‌های دیگر نیز خشکاند.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران تصریح کرد: دشمن در سال‌های اخیر شبیه خون خود را در حوزه فرهنگی که روح و‌جسم و جان جوانان کشور را هدف قرار داده اند.

وی بیان کرد: تجاوز به روحیه و شخصیت جوانان کشور از جمله در حوزه مواد مخدر نیز یکی دیگر از اهداف دشمنان است به صورتی که بیش از ۳هزار و ۸۰۰ شهید برای مبارزه با این موضوع تقدیم کردیم.

اوحدی با بیان اینکه نیروی انتظامی با بیشترین کشفیات به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیت  بالاترین هزینه را برای مبارزه با مواد مخدر پرداخت کرده است، ادامه داد: برای پیشگیری از مواد مخدر تفاهم نامه‌ای با پلیس منعقد شد.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران تصریح کرد: کلاس‌هایی با محوریت کودک، جوان و خانواده برای ارتقای سبک زندگی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مواد مخدر ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار