حناچی گفت: می‌توانیم به کمک جوانان و با بهره گیری از تولید داخل شرایط سخت اقتصادی را به فرصت تبدیل کنیم و موفق شویم.

شرایط سخت اقتصادی را به فرصت تبدیل می‌کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهراندر مراسم انعقاد تفاهم‌نامه برای ساخت یک دستگاه رام قطار بین شهری که صبح امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد:امروز تفاهم‌نامه همکاری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و  شهرداری تهران به امضا رسید.

وی درباره اهمیت امضای این تفاهم نامه بیان کرد: در قانون ششم توسعه ساخت واگن‌های قطار بین شهری آمده است و در همین راستا با معاونت علمی برای ساخت یک دستگاه قطار بین شهری همکاری کرده ایم.

شهردار تهران گفت: برای تحقق این امر و ساخت قطار داخلی حداکثر توان و بضاعت خود را به کار گرفته‌ایم.

روزانه ۲ میلیون سفر درون شهری در تهران انجام می‌شود

حناچی با اشاره به تعداد سفر‌های قطار‌های بین شهری اظهار کرد: روزانه ۲ میلیون سفر درون شهری در تهران انجام می‌شود و ما می‌توانیم این تعداد را بیشتر کنیم و به شش و نیم میلیون سفر در طول روز برسانیم.

وی تصریح کرد: ما می‌توانیم تمام ظرفیت خود را برای ساخت قطار‌های داخلی به کار بگیریم و از ظرفیت خود در راستای موفقیت بیشتر بهره ببریم.

شهردار تهران با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور بیان کرد: می‌خواهیم ۸۵ درصد قطار‌های داخلی را در کشور و توسط جوانان داخلی تولید کنیم.

حناچی یادآوری کرد: می‌توانیم در شرایط سخت اقتصادی تمام تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم و با همکاری یکدیگر این امر محقق می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.