حناچی گفت: با فردی مواجه هستیم که ادبیاتی اشتباه را انتخاب کرده است و در چنین شرایطی باید تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

نمایش آثار برگزیده «ایران ساخت»در بیلبوردهای تبلیغاتی شهربه گزارش خبرنگار   حوزه فنآوریهای نوین گروه علمی  پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در اختتامیه جشنواره ایران ساخت که در تالار وحدت برگزار شد، بیان کرد: شاید مهم‌ترین تجربه‌ای که می‌توان در این دوران به آن اشاره داشت،  تبدیل تهدید به فرصت است و کشور‌های صاحب قدرت هم از این استراتژی استفاده کرده اند.

شهردار تهران با اشاره به تجربه آمریکا در حمله به افغانستان بیان کرد: به دنبال حادثه ۱۱ سپتامبر، آمریکا به افغانستان حمله کرد و از فرصت خود استفاده کرد.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی هم برای ایران تهدیدی بود که توانستیم آن را  به سود تبدیل کنیم و اگر امروز کشور روی پای خود ایستاده است، ریشه در روز‌های گذشته دارد.

حناچی درباره سیاست خارجه جهان بیان کرد: با فردی مواجه هستیم که ادبیاتی اشتباه را برای صحبت با جهانیان انتخاب کرده است و در چنین شرایطی باید بتوانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

شهردار تهران به اهمیت شرکت‌های دانش بنیان  اشاره و اظهار کرد: فعالیت امروز شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها نشان داد که ما موفق بوده ایم.

وی یادآوری کرد: برای کمک به برگزیدگان برنامه‌ای را تدوین کرده‌ایم که  قرار است آثار برگزیده در بیلبورد‌های تبلیغاتی سطح شهر به نمایش درآیند.

انتهای پیام/

توجه به آثار برگزیده جشنواره ایران ساخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار