مسؤول نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : مکتب امام صادق (ع)، مکتب پرورش انسان‌های بزرگ در همه زمینه‌هاست؛ تمام افتخار امام (ره) و مقام معظم رهبری شاگردی این مکتب است.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حجت‌الاسلام شمس‌اله جلیلیان مسؤول نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در مراسم عزاداری که به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در محل مسجد جامع کرمانشاه با حضور گسترده مردم و جمعی از مسؤولان و نیرو‌های نظامی و انتظامی برگزار شد با اشاره به هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی، گفت : دشمنی آمریکا با بشریت سابقه طولانی دارد.

وی گفت : همان گونه که یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری در بیانیه «گام دوم انقلاب» شناخت دشمن است، وظیفه داریم ماهیت ظالمانه دشمن را بشناسیم.

وی تأکید کرد: تمام افتخار امام (ره) و مقام معظم رهبری شاگردی مکتب امام صادق (ع) است و آنچه در این نظام محور است حقوق بشر مورد نظر ائمه است.

جلیلیان با اشاره به انهدام پهپاد آمریکا توسط سپاه پاسداران، گفت: سپاه می‌توانست در همان لحظه هواپیمای سرنشین‌دار آمریکایی را که در محل حضور داشت را بزند، ولی نزد. این حقوق بشر ماست که از امیر‌المؤمنین (ع) وامام صادق (ع) یاد گرفته‌ایم.

وی با اشاره به برخورد دوگانه غربی‌ها با حقوق بشر، گفت: حقوق بشر آمریکایی را در کشتار ۱۲۵ هزار غیرنظامی ویتنامی، کشتار ۳۰۰ شهروند کره جنوبی در سال ۱۹۵۰ میلادی، بمباران اتمی ژاپن، قتل عام سرخپوستان، حمله به افغانستان، حمله به هواپیمای مسافربری کشورمان، ترور دانشمندان هسته‌ای، ۱۷ هزار شهید ترور توسط منافقان و ترور شهید بهشتی و یارانش می‌بینیم.

جلیلیان با بیان اینکه آمریکایی که بیش از نیمی از ۳۵ هزار کلاهک اتمی دنیا را در اختیار دارد، چطور می‌تواند مدعی حقوق بشر باشد، تصریح کرد: اروپا و آمریکا خیلی با هم فرقی ندارند و مقام معظم رهبری بار‌ها فرموده‌اند که اروپایی‌ها قابل اعتماد نیستند.

مسؤول نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه یادآور شد: طبق گفته مقام معظم رهبری دشمن در چهار محور انهدام فرهنگی، بحث نفوذ، بحث اقتصاد و از کار انداختن بازوان پرتوان کشور که همانا نیرو‌های نظامی و جوانان هستند از طریق گرفتن معنویت و تقوا از آنان، در تلاش است.

وی با تبیین و بزرگداشت شخصت والای امام صادق (ع)، اظهار داشت: مکتب امام صادق (ع)، مکتب پرورش انسان‌های بزرگ در همه زمینه‌هاست و تمام علمای شیعه وسنی از محضر ایشان استفاده‌ها کرده‌اند.

جلیلیان با اشاره به شاگردان بزرگی که در محضر ایشان تلمذ کرده‌اند، عنوان کرد: بیش از ۴ هزار شاگرد از امام صادق (ع) حدیث روایت کرده‌اند و همه علما به نحوی وامدار مکتب این امام معصوم هستند .

 

 

انتهای پیام/د

دشمنی آمریکا با بشریت سابقه طولانی دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.