شهرستان‌هرسین ۲۰تیرماه میزبان خدام و پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) خواهد بود .

به گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،امیر شاه آبادی فرماندارشهرستان‌هرسین از تشکیل ستادی برای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در این شهرستان خبر داد.

 شورای اداری شهرستان هرسین با حضور فرماندار، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی و مسئول کاروان خدام حرم امام رضا (ع) برگزار شد.

 سید جعفر امامیان مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه به تشریح برنامه‌های هفته کرامت در استان کرمانشاه پرداخت و اظهار داشت: ما ایرانیان هر چه داریم از برکت وجود امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است و دهه کرامت بهترین فرصت برای ادای این دین است.

امامیان در ادامه سخنانش به تشریح چگونگی تشکیل خادمیاران در کشور پرداخت و اظهار داشت: این عزیزان به مناطق و شهر‌های مختلف کشور سفر می‌کنند و آنجا هر کاری بتوانند برای مردم محروم انجام میدهند و البته توفیق تشرف در خدمت به حرم هم نصیبشان خواهد شد.

به گفته امامیان حدود ۲۳۰ هزار نفر در سطح کشور در طرح خادمیاران ثبت نام نموده اند و از این تعداد ۳۰۰۰ نفر مربوط به استان کرمانشاه است.

امامیان افزود: خادمیاران در یک دوره ۱۲ الی ۱۴ روزه توفیق خدمت به حرم امام رضا (ع) نصیبشان می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش در خصوص برنامه زمانبندی و استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در این استان به ایراد سخن پرداخت و تصریح کرد: شهرستان هرسین بیستم تیر ماه میزبان خدام و پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) خواهد بود.

 فرماندار شهرستان هرسین طی سخنانی اظهار داشت: به منظور برگزاری برنامه‌های متنوع در دهه کرامت و برنامه ریزی در راستای استقبال از خدام و پرچم متبرک امام رضا (ع) ستادی در شهرستان هرسین تشکیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: از ظرفیت کلیه ادارات برای اجرای برنامه‌های متنوع در دهه کرامت استفاده خواهیم کرد .

 

 

انتهای پیام/د

استقبال از کاروان زیر سایه خورشید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.