امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بهای کمرشکن اجاره‌بهای مسکن، از صاحبان خانه‌ها خواست مراعات حال یکدیگر را بکنند .

بهای کمر شکن اجاره ها برای مستاجرین/صاحب خانه ها مراعات کنندبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با محکوم کردن اقدام مذبوحانه و نابخردانه رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن نام رهبر معظم انقلاب در لیست تحریم‌ها، گفت: این کار به معنای تحریم جهان اسلام و ملت بزرگ ایران است.

 آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های این هفته نماز عبادی‌- سیاسی جمعه کرمانشاه، با اشاره به هفتم تیرماه «هفته حقوق بشر آمریکایی»، اظهار داشت: آمریکا ادعای حقوق بشر دارد، اما درست در مقابل آن آن عمل می‌کند.

امام جمعه کرمانشاه انفجار حزب جمهوری اسلامی، ترور ۱۷ هزار نفر از مردم کوچه و بازار توسط منافقان، بمباران شیمیایی سردشت توسط حزب بعث، حمله آمریکا به طبس، هشت سال جنگ تحمیلی، معامله قرن و و حمله به هواپیمای مسافربری کشورمان و تحریم‌های بی‌جا و بی‌مورد را از نمونه‌های بارز حقوق بشر آمریکایی دانست.

علما  با بیان اینکه تحریم شخص اول نظام اسلامی به معنای تحریم ۸۰ میلیون ایرانی و تحریم دنیای اسلام است گفت:نتیجه تحریم سپاه نابودی پهپاد جاسوسی آن‌هاست.

علما با اشاره به بهای کمرشکن اجاره‌بهای مسکن، از صاحبان خانه‌ها خواست مراعات حال یکدیگر را بکنند و تأکید کرد: در این صورت خداوند هم مراعات حال آن‌ها را می‌کند.

خطیب جمعه کرمانشاه با یادآوری هفتم تیر سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش و بمباران شیمیایی سردشت، ۱۱ تیر حمله آمریکایی‌ها به هواپیمای مسافربری کشورمان، ۲۵ شوال شهادت آیت‌الله صدوقی، ۲۵ ذی‌القعده ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز هفته حج و کرامت را گرامی داشت.

علما با اشاره سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در روز شنبه، به شرح مختصری از زندگی ایشان پرداخت و کار کار عمده آن حضرت را زنده کردن دین و خصوصیاتی دانست که رسول‌الله (ص) و قرآن برای مردم آورده بودند.

 

 

انتهای  پیام/ز

 

آمریکا ادعای حقوق بشر دارد، اما درست در مقابل آن آن عمل می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.