گیم‌پلی بازی Rune 2 منتشر شد + فیلم

استودیو Human Head گیم‌پلی عنوان Rune 2 که برای سومین بار تغییر نام می‌دهد را منتشر کرد.

گیم‌پلی بازی Rune 2 منتشر شد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Rune 2 Ages Of Ragnarok برای سومین بار پس از معرفی‌اش تغییر نام داد. این عنوان که توسط استودیو Human Head ساخته شده است در سال ۲۰۱۷ و با نام Rune: Ragnarok رونمایی شد. اما استودیو سازنده آن پس از گذشت چند ماه تصمیم گرفت نام این بازی را به Rune تغییر دهد. این نسخه جدید در ادامه همان نسخه قبلی ساخته شده است و می‌توان گفت یکی از دلایلی که شرکت سازنده آن همواره نام این عنوان را تغییر می‌دهد همین موضوع است. چرا که نمی‌خواهد کاربران فکر کنند این عنوان داستانی جدا از نسخه قبلی این سری دارد و هم از تکراری شدن نام این عنوان می‌ترسد.

اما استودیو Human Head برای بار دیگر تصمیم به تغییر نام این عنوان گرفت و برای این بازی نام Rune II را در نظر گرفت. استودیو هومن دد این تغییر نام بازی را به همراه انتشار گیم‌پلی اعلام کرد که در آن شیوه کلی مبارزات و روند داستان بازی به نمایش گذاشته شده است.

گیم‌پلی بازی Rune 2 منتشر شد + فیلم

در این گیم پلی مشخص شد که مانند نسخه قبلی این سری، شخصیت اصلی داستان یک وایکینگ است که به سرعت کنترل خود را از دست داده و خشمگین می‌شود و قصد از بین بردن و مبارزه با اطرافیانش را می‌کند. در این گیم پلی برخی از دشمنان شخصیت اصلی داستان نمایش داده شد که برخی از آن‌ها غول‌های یخی و برخی از آن‌ها غول‌های آتشین هستند.

گیم‌پلی بازی Rune 2 منتشر شد + فیلم

طبق گیم‌پلی این بازی، داستان آن در سه حالت شب، روز، منظقه یخ زده و منطقه آتشین جریان خواهد داشت که هر کدام از این مناطق دارای دشمنان خاص خود است. علاوه بر این در بازی اژد‌هایی هم وجود دارد که احتمالا یکی از دشمنان اصلی گیمر در طول بازی به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید: احتمال خداحافظی کریتوس از سری God Of War


علاوه بر این در این تریلر نام فروشگاه اپیک گیمز به چشم می‌خورد که خبر از عرضه اختصاصی این عنوان در فروشگاه Epic Games می‌دهد. این عنوان قرار است در تابستان جاری به طور انحصاری برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شود.

در ادامه گیم‌پلی منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

تغییر دوباره نام نسخه جدیدی Rune

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار