جشنواره باجه‌های پست بانک شهر‌هایی حوزه شمالی استان ایلام به میزبانی شهر ایوان برگزار گردید

جشنواره باجه‌های پست بانک در ایوان برگزار شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ فردین امیری رئیس شعب پست بانک استان ایلام در دومین جشنواره باجه‌های پست بانک شهر‌های شمالی استان ایلام، برگزاری این جشنواره را فرصتی مناسب برای معرفی بیشتر پست بانک دانست و گفت: بررسی عملکرد باجه‌ها و تدوین برنامه‌های آینده آن‌ها کیفیت خدمت رسانی در این باجه‌ها را ارتقاء می‌دهد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات اشتغالزائی این بانک نقش موثری در رفع مشکل بیکاری شهرستان‌های استان ایلام داشته است.

وی با اشاره به نقش مهم پست بانک در رونق اقتصادی روستا‌ها گفت : کلیه باجه‌های پست بانک در سراسر استان ضمن تفاهمنامه با سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، خدمات بانکی مورد نیاز در باجه‌های بانکی در مناطق روستایی و کم برخوردار ارائه می‌نمایند.

او با بیان اینکه برخورداری روستاییان از خدمات بانکی یک ضرورت است که موجب ایجاد عدالت اجتماعی، جلوگیری از مهاجرت روستاییان و تقویت تولید ملی می‌شود اظهار داشت : پست بانک زمینه لازم در حوزه بانکی برای اکثر روستا‌ها فراهم نموده و مانع از مراجعه و مهاجرت روستاییان به شهر‌ها گردیده است.

وی ادامه داد : در بخش پایانی از این مراسم ضمن تقدیر از نماینده‌های باجه‌های برتر، با اجرای موسیقی محلی و سپس طرح مسابقه به ۱۰ نفر از برگزیده گان جوایزی اهدا گردید.

انتهای پیام/غ

برگزاری جشنواره باجه های پست بانک در ایوان

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.