دو برنامه «همسفر» و «زندگی به وقت صبا» در روز‌های آینده با پخش چند برنامه جدید به معرفی یک عالم دینی و برکات نهفته در سکوت می‌پردازند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «همسفر» قصد دارد روز شنبه هشتم تیر در قالب نمایش از «سید محمدمهدی بحرالعلوم» و مزار ایشان در نجف اشرف بگوید.

وی از مراجع تقلید و عهده‌دار ریاست عامه شیعیان در قرن دوازدهم و سیزدهم هجری قمری است. بحرالعلوم از مشاهیر علمای امامیه بود و در علوم مختلفی چون فقه، اصول، حدیث، کلام، تفسیر و رجال تبحر داشت.

برنامه «همسفر» با رویکرد معرفی مساجد و اماکن مذهبی، به نویسندگی و تهیه کنندگی الهه بیات ساعت ۰۹:۳۰ صبح از رادیو صبا پخش می‌شود. عالیه سادات جعفری و محسن دین‎محمد نیز این برنامه را اجرا می‌کنند. این در حالی است که ساعت ۱۵:۱۵ نیز «مسجد جامع همدان» در این برنامه معرفی می‌شود.

آشنایی با برکات نهفته در «سکوت»

«زندگی به وقت صبا» هم برنامه‌ای است که به موضوعات اخلاقی می‌پردازد و آیتم‌های متنوع و آموزنده‌ای را برای مخاطبان پخش می‌کند. این برنامه روز شنبه هشتم تیر قصد دارد آثار و برکات سکوت را بررسی و بیان کند.

در توضیح این برنامه آمده است: «سکوت نقش مهمی در ساختن شخصیت فرد دارد به همین دلیل یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سیر و سلوک عرفا همین سکوت است. در آموزه‌های دین مبین اسلام سکوت ارزش ویژه‌ای دارد و معصومان ما مکرر به آن سفارش کرده‌اند.»

این برنامه ساعت ۷ صبح به تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد، نویسندگی ملیحه مرادی جعفری و با اجرای مهسا حق پناه پخش می‌شود و امیر زنده دلان و لیلا روحبخش نیز بازیگران برنامه هستند.

برنامه «زندگی به وقت صبا» به مدت ۶۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۵،۵ مگاهرتز از رادیو صبا قابل دریافت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.