آیت الله دری نجف آبادی، مقاومت را، کوبنده‌ترین پاسخ ما در برابر بازی‌های سیاسی آمریکا دانست.

مقاومت ، کوبنده ترین پاسخ ما در برابر بازی های سیاسی آمریکا استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های عبادی-سیاسی امروز نماز جمعه اراک ضمن اشاره به کنفرانس منامه ی بحرین گفت : این شهر پایگاهی برای منافقین شده است و این افراد کور دل میخواهند برای امت اسلامی تعیین تکلیف کنند، در حالی که بارها حقوق بشر امریکایی و اسراییلی را  در کشور های مظلوم دیده ایم.
وی افزود: تحریم رهبری و وزرات امور خارجه یک اقدام احمقانه است و خباثت دشمن را می رساند . این ها ریشه داخلی دارد و بیشتر مربوط به دعواهای انتخاباتی امریکا است . ما یک راه بیشتر در برابر استکبار نداریم و آن هم مقاومت است.
مقاومت ، کوبنده ترین پاسخ ما در برابر بازی های سیاسی آمریکا است چرا که ما مقاومت را از دانشگاه اسلام اموخته ایم.

امام صادق شیخ الائمه  مذهب ماست

وی ضمن تسلیت ایام شهادت امام صادق علیه السلام گفت:  امام صادق شیخ الائمه است که بعد از واقعه عاشورا شهادت ایشان بزرگترین واقعه جامعه اسلامی است . چرا که ما دو ملجا در جامعه شیعه داریم که یکی شهادت و فرهنگ ایثار در عاشورا و دیگری خدمت در جبهه علم و دانش است که در سیره امام صادق   علیه السلام  نمایان است وی افزود امام صادق علیه السلاممیفرماید : افراد جامعه مومنین به سه خصلت نیاز دارد: ۱فقیه بودن در دین ۲. در معیشت خود برنامه داشته باشد. ۳-در مسیر زندگی که مشکلات بسیار است ، سرمایه بزرگ مومن صبر و مقاومت بر مصاعب روزگار است.  که این روایت در همه زمان ها بهترین الگوی راه برای ما خواهد بود.

رهنمود های مقام معظم رهبری درمورد قوه قضاییه بسیار راهگشاست

 نماینده ولی فقیه در شهر اراک با گرامی داشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد : رهنمود های مقام معظم رهبری درمورد قوه قضاییه بسیار راهگشاست و امید است برای ۴۰ سال آینده قوه قضاییه برگ زرینی در استمرار عدالت و از بین بردن شبکه های فساد،  استحقاق نظام اسلامی و مبارزه با ظلم و اصلاح امور مردم و اصلاح سیستم های کشوری و دفاع از مظلوم قوه موفقی باشد . نظم و امنیت و عدالت برای همه است و همه باید کمک دهنده برای برقراری آن در جامعه باشیم. نباید اجازه دهیم افرادی جو ساز در زمینه بسیاری از امور جامعه از جمله حجاب و عفاف، که سرمایه ی عظیمی است و توسط انقلاب به وجود امده است از بین بروند.  حجاب دیگر از منزله فرهنگی فراتر امده و علاوه بر جنبه فرهنگی ، جنبه سیاسی دارد.

ما شیفته خدمتیم نه تشنه قدرت

وی با اشاره به سالگرد شهادت شهید بهشتی و هفتادو تن از یاران شهیدش که تعدادی از آن ها هم از استان مرکزی بود گفت :شهید بهشتی یک فقیه باکرامت ویکی از بزرگترین  شخصیت های انقلاب اسلامی بود. به شهادت رساندن آنان جنایتی قابل بخشش و اغماض نیست و از دامن جنایتکاران جهان پاک نمیشود
وی با اشاره به سخنان حکمت امیز شهید بهشتی گفت:شهید بهشتی در چهل سال پیش می گفت ما شیفته خدمتیم نه تشنه قدرت. با این که بسیاری از نزدیکانش نقش زیادی در انقلاب داشتند. خدمت صادقانه و صحیح بزرگترین دغدغه اش بود.

انتهای پیام / الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.