مشکلات اقتصادی با اعتماد به مردم و جوانان قابل حل است / شکار پهپاد غول پیکر آمریکایی ثمره‌ی اعتماد نظام به جوانان استمحمد باقر قالیباف گفت: مشکلات اقتصادی با اعتماد به مردم و جوانان قابل حل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه جمعه در یادواره شهید چمران در ساوه با اشاره به اهمیت اتکا به ظرفیت‌های داخلی گفت: بزرگترین چالش امروز کشور مشکلات اقتصادی است که با اعتماد به مردم و جوانان  حل می شود.

قالیباف با بیان اینکه مجاهدان عرصه اقتصادی، کارگران و کارآفرینانی هستند که در تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی مردم اند افزود: در کنار سربازان عرصه اقتصادی، جاسوسانی در حال جنگ با ملت اند که با احتکار، فساد، یغما بردن سرمایه کشور، دلالی و قاچاق به ایران خیانت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات کشور از زمانی آغاز می‌شود که به جای اعتماد به مردم، چشم به بیرون از کشور داریم اضافه کرد: امروز سربازان ما در عرصه اقتصادی سرمایه گذاران و تاجرانی هستند که چرخه‌های تولید و تامین نیازمندی‌های مردم را به دست آنها انجام می‌شود و نیازمند حمایت جدی در این عرصه هستند.

با اعتماد به جوانان فکور و خلاق میهن می‌توان آرامش را به اقتصاد بازگرداند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: معتقدم با اعتماد به جوانان فکور و خلاق میهن، با یک برنامه ریزی پنج ساله، می‌توان آرامش را در حوزه اقتصاد به کشور بازگرداند و این اصل با بهره گیری از ظرفیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف قابل دسترسی است.

وی بیان کرد: شهید چمران یک انسان الهی و بزرگ بود که با همه وجود اعتقاد به برتر بودن اراده الهی در همه‌ی امور داشت و با وجود تحصیل در دانشگاه آمریکا یک انقلابی قبل از انقلاب، عارف جنگجو و در عین حال رئوف و مهربان بود و یاد و نام این شخصیت بزرگ، تداعی کننده شکست محاصره، مقاومت و مردانگی در عرصه مختلف است.

قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه‌ی گام دوم انقلاب ادامه داد: امروز تغییرات در زمینه‌های مختلف و خصوصا چالش‌ها در کشور تغییر کرده و ضرورت امروز مردم ما تبدیل به چالش اقتصادی شده است.

وی تغییر نسل و ثابت ماندن سنت‌های الهی را یادآور شد و ادامه داد: اگر امروز در مسیر باور اعتماد به جوانان، مبتنی بر سنت الهی گام برداشته شود، پیروزی بر چالش‌های اقتصادی به راحتی بدست خواهد آمد.

شکار پهپاد غول پیکر آمریکایی ثمره‌ی اعتماد نظام به جوانان

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط جوانان خلاق و باایمان، اضافه کرد: چشم دنیا در حیرت  این قدرت نمایی جمهوری اسلامی خیره شده و اینک ثمره‌ی اعتماد نظام به جوانان نسل بعد از جنگ در کشور به ثمر نشسته است.

وی تصریح کرد: ما هرگز به دنبال جنگ در منطقه نیستیم و این روش را عاقلانه نمی‌دانیم، ولی شرط عقل ایجاب می‌کند که با دفاع و قدرت بازدارندگی، حافظ تمامیت نظام جمهوری اسلامی باشیم.

قالیباف در خاتمه تاکید کرد: با نیت خالص، خدمتگزار محرومین و مستضعفین به عنوان اساس و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستیم.

اختلاس‌ها و خیانت به بیت المال در کشور برخلاف مسیر شهداست

مهدی چمران در ساوه عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب هم در این یادواره گفت: اختلاس‌ها و خیانت به بیت المال در کشور برخلاف مسیر شهداست.

چمران افزود: حرکت در مسیر خداوند از دیدگاه شهید چمران شهادت بود که او بدون هیچ وابستگی به دنیا و با سیر و سلوک عرفانی جاودانه شد

وی در ادامه با اشاره به حضور شهید مصطفی چمران در لبنان اضافه کرد: اولین جرقه‌های حزب ا... و تشکیل کانون مقاومت در منطقه از اقدامات این مجاهد نستوه بود که ثمره‌ی آن اینک در منطقه قابل درک است.

 

انتهای پیام / ج

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.