همایش یک روزه‌ی فوتبال استان کرمان با حضور رؤسای هیئت فوتبال شهرستان‌های استان، نواب رئیس بانوان این هیئت‌ها و رؤسای کمیته‌ها در تالار پالیز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، وحید کریم زاده، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در آغاز همایش یک روزه‌ی فوتبال استان کرمان که با حضور رؤسای هیئت فوتبال شهرستان‌های استان، نواب رئیس بانوان این هیئت‌ها و رؤسای کمیته های هیئت‌های فوتبال در حال برگزاریست، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی مرحوم مراد حاج جعفری، رئیس سابق هیئت فوتبال استان کرمان گفت: مرحوم حاج جعفری در طول مدت مسئولیتشان زحمات زیادی برای فوتبال استان کشیدند که امیدوایم خداوند به ایشان علو درجات را عنایت فرماید.

وی در ادامه به قرایی، رئیس فعلی هیئت فوتبال استان کرمان خداقوت و خسته نباشید گفت و افزود: وی در طول این مدت واقعاً سنگ تمام گذاشتند.

کریم زاده تصریح کرد: امروز اینجا اعلام می‌کنم، اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در خدمت و در کنار تک تک شماست و تقاضا داریم در سایه وحدت، همدلی و دوست داشتن یکدیگر از هیچ کوششی دریغ نکنیم تا به ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای مردم و ورزشکاران کمک کنیم.

وی هدف اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان را تلاش برای رسیدن به مقصد متعالی در ورزش دانست و یادآور شد: شما عزیزان هم باید در جهت همین مقصد متعالی حرکت کنید و مطمئن باشید ما از هیچ کمکی به شما و هیئت فوتبال استان دریغ نمی‌کیم و دوستان ما در شهرستان‌ها در خدمت شما هستند.

انتهای پیام/ب

برگزاری همایش فوتبال استان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار