میانگین دمای هوا در مناطق مختلف استان تا روزهای میانی هفته آینده روند افزایشی داشته بطوری که بیشینه آن در مناطق گرمسیر خراسان رضوی تا ۴۷ درجه می رسد.

دمای هوای استان تا ۴۷ درجه افزایش می‌یابدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فریدون سنگچولی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر همین اساس بیشینه دمای امروز هوای مشهد ۳۶ درجه سلسیوس پیش بینی شده که در روز‌های دوشنبه و سه شنبه هفته آتی به ۴۲ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: بیشینه دمای هوا در مناطق گرمسیری خراسان رضوی مانند سرخس و سبزوار نیز از ۴۵ درجه فراتر رفته و تا ۴۷ درجه افزایش می‌یابد.

سنگچولی تصریح کرد: برای عصر روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری همراه با افزایش ابر احتمال بارندگی رگباری و پراکنده نیز در نیمه شمالی خراسان رضوی رخ می‌دهد.

وی به تداوم وزش باد در خراسان رضوی طی چند روز آتی نیز اشاره و گفت: وزش باد برای امروز به نسبت شدید تا شدید و همراه با گرد و خاک در نیمه شرقی و جنوبی استان پیش بینی شده است.

قوچان با کمینه دمای ۱۱ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۴۱ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بودند و بیشترین شدت وزش باد نیز طی همین مدت از تایباد با سرعت ۵۷ کیلومتر بر ساعت گزارش شد.
 
 
انتهای پیام//ع.م
 

دمای هوا تا ۴۷ درجه گرم می شود

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.