مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: بیش از ۱۴ هزار زن سرپرست خانواده در سطح استان اردبیل وجود دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با بیان اینکه طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار طرح بسیار خوب و کارآ برای استان است، گفت: این اداره‌کل آماده همکاری با دستگاه‌های متولی و همچنین جهاد دانشگاهی استان اردبیل در اجرای موفق این طرح است.

وی تعداد زنان سرپرست خانواده در استان اردبیل را ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر اعلام و تصریح کرد: عمده مشکل زنان سرپرست خانوار و بانوان تولید کننده، عرضه و فروش محصولات است که اگر مشکل پشتیبانی از آن‌ها حل شود قطعا این طرح موفق خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با بیان اینکه با همکاری و تعامل بین نهاد‌های متولی قطعاً طرح به خوبی پیش خواهد رفت، اظهار کرد: باید اجرای این طرح از طریق برگزاری کارگاه آموزشی به افراد و مسئولان اطلاع‌رسانی شود تا در اجرای روند این طرح ممانعت ایجاد نشود.

محمدلو یادآور شد: جهاددانشگاهی با توجه به سابقه اجرای طرح‌های مختلف، حسن‌نیت و اشراف خوبی به مسائل و نیاز‌های استان دارد و می‌توان به این نهاد در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف اعتماد کرد.

وی طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار را طرحی برای توسعه اشتغال استان خواند و اضافه کرد: فعالیت جهاددانشگاهی در استان بسیار رضایت بخش بوده و به عنوان مجری طرح قطعا اثربخشی و کارآیی آن در ایجاد اشتغال بازتاب خوبی خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

جهاددانشگاهی اشراف خوبی به نیاز‌های استان اردبیل دارد

برچسب ها: جهاد دانشگاهی ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.