این نمایشگاه در حمایت از ساقط کردن پهپاد آمریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در آستانه هفته حقوق بشر آمریکایی ، برپا شد

ملک کیانی مسئول هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت:  در نمایشگاه پوستر طوفان شن  ۲۰ هنرمند از استان‌های خراسان شمالی،  جنوبی،  رضوی، یزد ،کرمان و سیستان و بلوچستان شرکت کرده اند.

وی افزود: این هنرمندان  پیرامون موضوع طوفان شن و حمله نظامی آمریکا به طبس در ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه امسال  در شهرستان بیرجند  به طرحی پوستر پرداختند.

ملک کیانی گفت: این نمایشگاه به مناسبت حمله سپاه پاسداران به پهپاد آمریکایی و همزمان با هفته حقوق بشر و هم سالگرد حمله نظامی آمریکا به هواپیما مسافر بری ایران به نمایش گذاشته شده است و این آثار دخالت آمریکا  در کشورمان  را به تصویر می‌کشد.

مسئول هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان افزود: تعداد ۲۸ اثر به نمایشگاه راه پیدا کرده است که تعداد آثار تولیدی بیشتر بوده است

وی گفت: این نمایشگاه از ابتدای تیرماه تا ۱۲ تیرماه که سالگرد حمله نظامی آمریکا به هواپیما مسافربری است در نگار خانه بهمن همه روزه صبح‌ها از ساعت ۹تا ۱۲ و بعد از ظهر‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ شب دایر خواهد بود.

انتهای پیام / ط ا

شرکت ۲۰ هنرمند در در نمایشگاه پوستر طوفان شن 

برچسب ها: هنر تجسمی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.