رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: دستگاه قضایی استان با هیچ شخص و گروهی عهد اخوت نبسته است و در مسیر مبارزه با فساد از هیچ احدی واهمه ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان قزوین در دیدار مردمی مسئولان قضایی استان با مردم قزوین گفت: دستگاه قضایی استان با هیچ شخص و گروهی عهد اخوت نبسته است و در مسیر مبارزه با فساد از هیچ احدی واهمه ندارد و کاملا جدی است و نخواهیم گذاشت فشار‌های سیاسی عده‌ای خواص بر تصمیمات قضایی ما اثرگذار باشد.

حجت الاسلام قدرتی افزود: دستگاه قضایی استان برخورد با مدیران متخلف و مفاسد اقتصادی را با جدیت آغاز کرده و از سال گذشته ده‌ها پرونده در استان تشکیل شده است، مدیران هم باید پاسخگوی تخلفات، جرائم و دست اندازی‌های خود به بیت المال و حقوق مردم باشند.

وی اضافه کرد: باید همه تلاش کنیم تا گلوگاه‌های فساد شناسایی شود و ما در بحث مبارزه با فساد با نگاه پیشگیرانه وارد شده ایم و با همین نگاه نظارت‌های دستگاه قضایی بخصوص بر شورا‌های تصمیم گیر و تصمیم ساز در حوزه‌های مختلف تشدید می‌شود.

رییس شورای مسئولان قضایی استان در ادامه گفت: در سال ۹۶ حدود ۲۸۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی استان وارد شد و این تعداد در سال گذشته به ۳۲۰ هزار پرونده رسید که افزایش ۱۲ درصدی را شاهد هستیم و این موضوع زیبنده استان قزوین نیست.

انتهای پیام/ک

دیدار مردمی مسئولان قضایی استان با مردم قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار