مهم‌ترین حوادث امروز (دوم تیر سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین حوادث امروز ( یکشنبه دوم تیر سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف زمین خواری در گناوه

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: ۴۰۰ متر مربع زمین ملی به ارزش دو میلیارد ریال از دست زمین خواران در شهرستان گناوه در آمد.

سرهنگ جوشن سهرابی افزود: در پی اعلام شکایت اداره راه و شهرسازی و اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی، مشخص شد دو سودجو در زمین‌های ملی دست به تخریب و ساخت و ساز در شهرستان گناوه زده‌اند که با بهره گیری از نظر کارشناسان، استفاده از نقشه‌های مرجع و تحقیقات محسوس میدانی پرونده مقدماتی تشکیل شد و دو متهم به جرم خود اعتراف کردند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی وکابل برق

فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: در پی سرقت‌های متعدد از اماکن خصوصی، منازل نیمه کاره و کارگاه‌های بدون نگهبان در شهرستان دیر، چهار نفر از اعضای باند سارقان اماکن خصوصی و موتورسیکلت دستگیر شدند و به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: با بررسی محل سرقت‌ها و همچنین بازیبنی دوربین‌های مداربسته شخصی به نام «ح- د» متهم به سرقت، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در منزلش دستگیر شد.

وی بیان کرد: در بازرسی از منزل متهم مقادیری اموال سرقت شده مانند پمپ آب، سیم برق، لوازم و ابزار آلات برق و دستکش کشف شد و او در بازجویی پلیس به ۱۱ فقره سرقت با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرد که همدستان وی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر همچنین به دستگیری دو سارق کابل و سیم برق اشاره کرد که به هشت فقره سرقت سیم و کابل برق در خیابان‌ها و روستا‌های این شهرستان دست زده‌اند.

سرهنگ آراوند افزود: این سارقان اهل یکی از استان‌های همجوار هستند و از آنان یک دستگاه خودرو مزدا دوکابین و اقلام و وسایل سرقت کشف شد.

توقیف محموله قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: یک دستگاه کامیون کشنده حامل کالای قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، توقیف شد.

سرهنگ سید جواد رضوی افزود: مأموران ایستگاه بازرسی شهید صلاحی دشتستان در بازرسی از یک دستگاه کامیون ۱۲ هزار دستگاه موتورفن و ۲۴ هزار دستگاه موتور گردان پنکه رومیزی بدون مدارک گمرکی را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه این محموله در حال انتقال به دیگر نقاط کشور بود، بیان کرد: ارزش محموله کشف شده سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بود و در این زمینه یک متهم دستگیر شد.

دستگیری سارق در عالیشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از دستگیری سارق وسایل داخل خودرو با چهار فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده گفت: مقداری وسایل سرقتی از متهم کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

وی از شهروندان خواست، وسایل نقلیه خود را به دزدگیر و قفل‌های مطمئن مجهز کنند تا از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری شود.

انتهای پیام/ک

خبرهای حوادث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.