مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: دانشجویان قزوینی از نیمه تیر ماه برای دادن خدمات به مناطق محروم ستان‌های قزوین و لرستان سفر می‌کنند.

عباس کاظمی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، از سفر دانشجویان قزوینی به مناطق استان‌های قزوین و لرستان از نیمه تیر ماه خبر داد و گفت: دانشجویان در ۳۵ گروه تا بیست و پنجم شهریور به مردم مناطق محروم به صورت رایگان خدمات دهی می‌کنند.

کاظمی افزود: ۲۰ گروه از دانشجویان به دهستان شهید آباد شهرستان آوج، دهستان دستجرد و دهستان چوقور بخش طارم سفلی اعزام می‌شوند

به گفته مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان، ۵ گروه از دانشجویان هم در حاشیه‌های شهر باعنوان جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی، بهداشتی - درمانی، فرهنگی، اقتصادی و مطالبه گری به مردم خدمات می‌دهند.

کاظمی گفت: همچنین ۱۰ گروه جهادی به مناطق سیل زده استان لرستان اعزام می‌شوند و در زمینه‌های عمرانی، بهداشتی – درمانی و فرهنگی فعالیت می‌کنند.

به گفته مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان در این اردو‌های جهادی ۵۰۰ میلیون تومان در عرصه بهداشت – درمان و ۵۰۰ میلیون تومان در عرصه عمرانی هزینه می‌شود.

انتهای پیام/چ

دانشجویان قزوینی از نیمه تیر ماه عازم مناطق محروم می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار